Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så må jeg vel innrømme at jeg er veldig unormal i denne sammenhengen. For det første jeg så på Ann Helen var uten tvil ansiktet. Deretter skal jeg nå innrømme at resten av blikket faller på hennes kropp som om ikke det var noe unormalt, i følge studier.

I et studie utført av forskeren Barnaby J. Dixson fra New Zealand viser nemlig at mennenes blikk faktisk først glir over puppene til jenta. Han har ved ved hjelp av «eye tracking»-teknologien prøvd å se hvilken kroppsdel vi gutta ser først på hos jenter.

Videre fant studiet ut at mennenes blikk først etter puppeglaningen (samt midjen) kryper oppover til ansiktet, hvor det så flakker nedover til underlivet, for så å ende opp ved legger og føtter. Det hele ble fanget opp av mennenes øyebevegelser og gjennom dette kunne da forskeren Barnaby J. Dixson finne ut hvilken kroppsdel vi så på først på jenter. En annen ting forskeren fant ut var at mennene så lengre på brystene enn noen annen kroppsdel.

Hvordan er det med deg? Er du en av gutta som lar blikket gli først over puppene eller er det ansiktet som teller mest?

Hva med jentene her på forumet, hvor går første blikket hos dere på gutta? Er det underlivet som først oppdages eller er det andre kroppsdeler som frister mest å se på først?

Nedenfor ser dere kaka Ann Helen lagde til sin far på 60 års dagen og hvor var blikkfanget her?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
To be fair så stirrer de somregel tilbake...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg starter på toppen og så nedover. Stopper litt og så helt ned. Og så oppover igjen
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Tror det er samme som Spreeky sier her, med mindre noe et annet sted på kroppen er et skikkelig blikkfang.
Just kill him with your awesome
  • 0
Nå er jo ikke puppene de jentene skjuler mest. Bare se på female tanktops i forhold til menns!
Skal de vise frem må dem forvente å bli sett.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
ehum. Njaaaaaa, kan vell være sånn i guess, men selv gjør jeg ikke det x)
  • 0
Jeg gjør det faktisk ikke, mest fordi jeg har lagt merke til at 70% av jentene på min alder går med et skjerf framfor det som skjuler litt, så nå er det ansiktet jeg ser på først så litt nedover
*MacGyver Theme*
  • 0
Ansiktet først xD må jo finne ut om det jeg stirrer på er pent. Så går det ned til puppene og fortsetter veien nedover.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Spreeky sa det jeg skulle si
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
For å være helt ærlig så ser jeg først på puppene, ja
Veni, vidi, avicii
  • 0
Can i have some cake?
mah boi
  • 0
No shit sherlock. dette var strengt tatt ikke noen nytt!
Nei men da så
  • 0
Det ser ut som jeg også er som Spreeky
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Hahaha! Genial kake! Fruen din har kake-evner!

Nei hva ska man si.. Øya mine går vel litt hit og dit. Men som regel ansiktet først, med mindre jenta er svææært pen og har et veeeedig sexy antrekk, da trenger ikke jenta hode en gang.. Haha
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Den kaka hadde et veldig fint smykke...
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
Er vell først ansiktet ja, så puppene og videre til underlivet. Men underlivet er mer innteresant enn pupper
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
*Spreeky said it*
  • 0
Ansiktet er det viktigste, men klart det er lett å la blikket gli over andre steder xD
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
So true.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Ruumpee!

Tror jeg tar en rask sveip ovenfra og ned, for så å fokusere på de delene som er finest.

Lagt til 2011-03-01 19:34:
Kaka minner meg sykt mye om Hitman 3.
Decyfered!
  • 0
Ser først på ansiktet, laaang puppestirring og så mage, rompe, år
  • 0
Får et inntrykk av at det er mange på dette forumet som liker å stirre på det motsatte kjønn i fritiden... rødmer dere når de ser tilbake og forstår at dere stirrer?
Tenkte meg det.
  • 0
Ehh.. Tenk om dere stirrer på puppene i 30 sek, for så å se opp og så finne ut at det var en mann du siklet etter hele tiden da.. Det kalles fail
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Siterer Zyrocz:
Får et inntrykk av at det er mange på dette forumet som liker å stirre på det motsatte kjønn i fritiden... rødmer dere når de ser tilbake og forstår at dere stirrer?
Tenkte meg det.


Nei, jeg sier ''Eyy nice boobs'' og slapper hun på baken
Veni, vidi, avicii
  • 0
Skanner over hele jenta først, og det tar ei stund før jeg faktisk legger merke til hvilke kroppsdeler hun har som utmerker seg spesielt.

Kan tilbringe flere dager med en person, og stadig finne nye ting ved utseende til vedkommende som jeg ikke hadde sett før.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!