Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

http://www.youtube.com/watch?v=ougJNzwydyA


Fallout New Vegas var veldig veldig vanskelig å lage ein høvelig 4-5 min lang video av. Om ubre fallout fans har lyst til å mekke seg ein dart skive med bildet mitt på skal dei få lov til det.

Anyway, enjoy!
  • 0


Bacon

Jeg kan ikke si jeg har noe stygt å si om NV, det er nesten det perfekte spillet for meg, som har nærmest evig med tid til spilling.

Holder på med 7 gjennomspilling for tiden.
  • 0
  • 192
  • 192
Må si Ratman er min klare favoritt blant dere, selv om alle gjør en god jobb!

Denne var genial, men har aldri spilt spillet før. Ser bare ikke veldig fristende ut...
Get ready for a better you
  • 0
Hahaha!!
Veni, vidi, avicii
  • 0
Genialt!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Dette var vel den første videoen av "noenspillsuger" som jeg har sett, og det var genialt! Tror nesten jeg må se resten også!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har sett alle anmeldelsene og de er like geniale hver gang. Men er det flere som står bak denne brukeren?
Just kill him with your awesome
  • 0
Selv er jeg über falloutfan, men New Vegas skuffet meg. Stemningen fra treeren uteble, noe som gjorde meg trist, da jeg egentlig bare hadde lyst på nye achievements for å spille gjennom Fallout tre igjen.

Videoanmeldelsen din var like genial som vanlig.
  • 0
HAHA xD jeg bare digger stemmen din!

Morsom anmeldse xD
  • 0
Takk for kule kommentar folkens

@Soraki

Ja det er det

Ratman
Owlman
Erlend & pål
  • 0
likte slutten!
"DEsuten var det buggy som faen, men det har dere sikkert hørt"
LOL
"I left everything i own in one piece"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!