Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sulten gnaget i meg i går kveld etter å ha vært på kino og sett The King's Speech (uten at sulten og filmen i seg selv var relatert til hverandre). Mens jeg laget meg mat tok jeg meg en kjapp tur innom Facebook for å sjekke dagens store og små hendelser i verden der ute. En Facebook-nyhet stjal imidlertid all oppmerksomhet, og det var nyheten fra den offisielle Lord of the Rings Movie Trilogy-gruppa.

Beskjeden gav meg nyheten jeg har ventet på i lang, lang tid: Lord of the Rings Trilogy Extended Edition er endelig annonsert.

Dato har ikke blitt satt enda, men forhåndsbestillinger på Amazon er nå mulig. Selv tipper jeg på en sen 2011-utgivelse, hvilket betyr at i løpet av året får vi mest sannsynlig servert både LOTR og Star Wars på blu-ray. Når det skjer kan endelig blu-raysamlinga mi erklæres som så godt som fullkommen... :)
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Det er enkelte ganger jeg skulle ønske at jeg hadde en Blu-Ray spiller eller en Playstation 3, da det kommer mange gode samleserier i både spill og film på det formatet.

Får vel holde meg til trilogi-boksen vi har på DVD<3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ahhh, herlig!
Kjøper nok denne når den kommer ut
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Har allerde de orginale kinoversjonene på Blu-Ray, så jeg tviler på at jeg kommer til å skaffe Extended Edition med det første.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Vet du hva jeg vil ha på blu-ray?
Directors Cut'ene av Postal The Movie og Rampage (begge er av selveste Uwe Boll!).
Sånn helt seriøst, hvis noen finner ut om disse er i hyllene i en eller annen butikk, både på nettet og i virkeligheten, vær så snill og si ifra!
  • 0
Skal bestilles så fort CDON får den inn på lager!
  • 0
Denne er deffinitivt ett MUST. Har alle filmene i extended edition på DVD. Å få muligheten til å eie dem på Blu-ray er et tilbud jeg ikke kan takke nei til.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har extended edition på DVD, men skal ikke se bort i fra at denne pakken blir kjøpt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har de på dvd så jeg tror nok ikke jeg skal ha det på blu-ray. Selv om jeg har en spiller det er bare det at jeg ikke har penger til å oppgradere. Har veldig lyst på de!
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Lurer på en ting. Blir bildene enda bedre denne gangen? Flere slaktet jo Ringenes Herre på bluray i fjor en gang, fordi bildet ikke var skarpt nok.

Lagt til 2011-03-08 16:51:
Jeg snakker om det er noen kvalitetsforskjeller mellom den vanlige versjonen og extended - versjonen, bortsett fra mer innhold?
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
  • Ine
  • Ine
Har de vanlige DVD-versjonene av samtlige Ringenes Herre-filmer og har sett extended version av To tårn. Skal dog ha den originale Star Wars-trilogien på blu-ray når den kommer.
Riddle me this
  • 0
*sikle*
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!