Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi lytter til leserne våre. Vi prøver å være så lydhøre vi kan.

På en annen side har vi flere hensyn å ta. Gamereactor er et spillmedie for både hvermannsen og mer dedikerte spillere, noe som fører med seg et dilemma. Hver måned leser over 78.000 mennesker magasinet. Det sier seg selv at mer casual lesere ikke er like interessert i å lese om communityet, men ønsker heller en ekstra side med spillstoff.

Samtidig er kjerneleserne er utrolig viktige for oss. Dere som er her inne på nettsiden og trakter etter nyheter, anmeldelser, artikler og sniktitter daglig. Vi elsker dere lesere.

Derfor skal også deres stemme telle. Ønsker dere mer community, skal dere få det. Vi har nydesignede community-sider klare til å ta i bruk.

Gi oss over 100 kommentarer på denne bloggen, så introduserer vi den nye dobbeltsiden med community i de kommende magasinene.

<bild>
Leserstorm: Illsinte forumbrukere satt energidrikken i halsen idet de fikk øye på de nye communitysidene. Oppgjørets time har kommet. Med over 100 kommentarer gjør vi helomvending og introduserer en mer fyldig og redesignet communityseksjon i bladet.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Bra dere lytter, og håper virkelig det blir over 100 kommentarer, selv om man ikke skal se bort ifra at det blir noen overivrige spam kommentarer også.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Do it!

Community sidene er alltid det første jeg leter frem i bladet.
  • 0
Oppfordrer dere til... spam? Hvordan skal man reagere på slikt?

Som en, mer eller mindre, trofast forumbruker og moderator synes jeg absolutt det er positivt om communityet får mer oppmerksomhet. Det er tross alt forumbrukerne som er Gamereactors indre kjerne, og det burde gjenspeiles iallfall til en viss grad også i bladet. Dessuten fører det forhåpentligvis også til at flere nysgjerrige lesere stikker innom.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Fuck yeah!
"Det skal ikke være nøtter i skoleboller, bare sånn gult."
  • 0
Genialt Kristian og bra kommentar Ole-Christian
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Adidas is all in!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Teller det om to personer poster annenhver post fram til 100?
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
gjør det! beste med gr bladet er jo community sidene etter min mening.
  • 0
Er det Tirsdag?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Ja takk, og ha sånn ordentlig Månedens Medlem, ikke sånn som dere hadde i det ene bladet hvor det bare var en klump med spørsmål og svar.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
why the f not! Det vil trekke mer og mer folk mot forumet så ser ikke hvorfor dere ikke skulle..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ja takk!

Og spam kommentarfolket folkens! Jeg vil ha mer community stoff.
  • 0
Ja takk
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Kan skjønne at det er viktig for folk som plukker opp bladet for første gang å få mest mulig spillnyheter, men jeg for min del ser på det som viktig at vi her i communitiet også får litt oppmerksomhet i magasinet. Så kom med det!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Hais
  • Hais
Så absolutt!
  • 0
Ikke drep meg nå, men majoriteten trenger nødvendigvis ikke å ha rett. Jeg er av den oppfatning at det ikke alltid er opp til oss å avgjøre hva som skal være med eller ikke. Det bør andre folk som mest trolig har en mye større oversikt over det større bilde ta seg av.

Jeg mener at community bør være der med forbehold. Kommer det inn en større artikkel om et kommende spill så synes jeg at community-sidene kan (og bør) ofres.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg for min del leser ikke magasinet ofte. Har kanskje hentet meg 2-3 magasiner de siste 2 årene Så for min del gjør det ikke noe om dere forandrer eller ikke, men jeg gir nå min stemme uansett
  • 0
Kronoz: Det er jeg helt enig i!

Men husk at det er vi brukerne på Gamereactor som er kjernen til GRs popularitet. Hadde det ikke vært for oss hadde aldri Gamereactor vært Gamereactor.
  • 0
Do or die!
  • 0
Det er bare ekstra fint og spennende, med litt ekstra Community sider i Gamereactor magasinet. Do it =D
The eagles fly's high up in the sky. And follows from far abow, on the things far below. Before they finaly strikes on their final target, in the very speed of light.
  • 0
Jeg liker community-sider, hadde ikke vært dumt med flere av dem!
  • 0
Veldig bra. GR er jo sikkert det beste gamer-communityet i Norge, så jeg synes det fortjener en liten del av bladet.
Naughty dog
  • 0
Hear Hear!
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!