Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja! Det har vi lyst på! Så absolutt

Godt dere lytter til leserne. Jeg vil våge å påstå at de som henger på GR sine nettsider utgjør en viktig del av leserne deres!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • 192
  • 192
Hvis folk kommenterer litt mer nå, så kan jeg kommentere kommentar nummer 192. Så fortsett å kommentere!!
Get ready for a better you
  • 0
Woho!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
haha 192!
Ops kommenterte!
Nå blir det vel mer community i bladet nå Kristian?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Avventer respons fra redaksjonen. Også en premie i posten, for å ha kommentar nummer hundre, så klart.
  • 0
Detter var da ikke vanskelig! Bring on the new pages!!
  • 0
  • Play
  • Play
(>^_^)> <3 <(^_^<) </3 <(¤_¤<)

Lagt til 2011-03-28 22:57:
Om vi når to hundre må vi få et par ekstra snasne sider med community snacks
  • 0
Nå går vi for 1000 kommentarer og vi får 10 sider detikert til oss! LOLOLOL!
  • 0
Siterer coolandcalm:
Nå går vi for 1000 kommentarer og vi får 10 sider detikert til oss! LOLOLOL!

+1
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
irelevant sammtykke
Everywhere, but in the present
  • 0
+1 Exp Level up! comunity sider+2, Moral-community+20! (fra mobil)
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
JEG TAR EN KOMMENTAR TIL JEG, TAKK.

Tusen takk.
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
. . . gnukk
  • 0
Månedens blogg, månedens medlemsanmeldelse, månedens brev, månedens leser og ymse snikksnakk fra forumet er tilbake!

Og for å gjøre det hele komplett, slenger vi med oppdateringer og innsideinformasjon fra redaksjonen. Journalen er også tilbake.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Journalen FTW!

Du ber om 100 kommentarer så får dere 200. :p
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Ikke interessant for min del, heller to sider extra med anmeldelser takk!
No Remorse!
  • 0
YEAH
*MacGyver Theme*
  • 0
JOURNALEN YEEAAHH!
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Ser ikke på dette som spam, mer en slags avstemning. Når det er stortingsvalg, klager ikke folk på at man spammer, på samme måte blir dette.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Som vernepliktig soldat på et ganske øde sted (GSV, Kirkenes, Finnmark) leser jeg ganske mye når tida står stille på kaserna. Her på rommet blir det hovedsaklig lest 5 blad jevnlig:

- FHM
- ViMenn
- GameReactor
- Pondus
- Grenseposten (millitær avis)

Jeg for min del syns community sidene er kule!

Hvis noen har brukte PS3 spill eller ekstra gutiar hero gitarer så send dem til GSV. Vi begynner å bli manko på spill, og gitarene er ødelagte....
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Jeg vil også gjerne ha mer community i bladet.
Jeg har vært trofast leser i snart 10 år
The gavel corrupts
  • 0
Yeah!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!