Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er ikke så mye jeg kommenterer eller blogger lenger, og det henger sammen med at jeg har mye å gjøre på jobb, og den lille fritiden jeg har til overs blir brukt på andre ting (les: spilling).

Men jeg snoker jo fortsatt rundt her inne, og i forbindelse med planlegging av å flytte til en annen leilighet kom jeg over en bunke med Gamereactor-blader som jeg tydeligvis har spart på rimelig langt tilbake. Det er snakk om en komplett samling fra Nummer 57 (Februar 2008) frem til det siste nummeret, 87. Altså 30 blader, de fleste av ypperste kvalitet den dag i dag (alle med samtlige sider intakt)

DISSE BLADENE BLIR KASTET I SØPPELKASSEN!!!!!

Eller gjør de det? Jeg kom nemlig til å tenke på dere her inne rett før de ble pælma i en plastpose for å gjøre plass for "viktigere" ting. Er det noen her som samler på GR-blader og kunne tenke seg dem? De gis bort helt gratis, og jeg kan også strekke meg til å betale porto for dem (Snill jævel, nemlig).

Så, hvis du vil ha dem, skrik ut. Er det flere som skriker trekker jeg en vinner en eller annen gang i løpet av uka.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Hvorfor ikke ta de med? Skaff deg noe å oppbevare de i.

Jeg f.eks har lagd en dungeon som består av huset mitt, hvis du bekjemper alle mobs'a i huset mitt (mamma and such) kommer du deg inn på rommet mitt og finner en kiste som inneholder alle bladene mine. It's my treasure.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Haha! Mine GR blader er passe maltraktet
  • 0
Synder!

Man kvitter seg da ikke med gull i papirform!

Har alle bladene tilbake til nr 47 liggende.
Alle er som urørt.
Har faktisk to av flere av dem.
  • 0
Han kan jo lese bladene i pdf-format her på siden om han er interessert i å lese tre år gamle spillnyheter.
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Skulle gjerne ha hatt noen av dem. Har kun de seneste utgavene, har ingen fra 67 og nedover.

littnsnill: Ja det kan man, men papirform er 10 ganger bedre!
  • 0
De fleste bladene mine har blitt helt lefste. Sier ikke nei takk til "30 blader av ypperste kvalitet.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Sier ikke nei takk til gratis leseståff av ytterste kvalitet!
What is dead may never die
  • 0
Sier ikke nei
*MacGyver Theme*
  • 0
Hadde vært ganske stilig å ha! Tror jeg mangler en del av dem også, så hvorfor ikke? =)
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
I want.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg har ingen så jeg sier ikke nei.
  • 0
Jeg skriker ut!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
JEG SKRIKER HØYEST UT AV ALLE!
  • 0
Du er veldig snill ZubiMar og kan ikke si noe annet enn at jeg er mektig imponert over det du gjør der

Ellers håper jeg på flere blogger av deg Du skriver som en konge
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg vil ha! Det er mange av de gamle bladene jeg ikke har!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Tar dem gjerne!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Jeg skriker ut.
  • 0
HAR LYST PÅ!
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Jaaa, det har jeg veldig lyst på!
The mind is like a parachute. It doesn't work unless it's open.
  • 0
Pliez gief, får ikke gamereactor uten at jeg må kjøre 1t for og hente noe som skjer sjeldent... Uans hadde jeg hatt dem kunne jeg intodusert vennene mine for bladet/siden
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
  • 192
  • 192
Forsent???

For jeg vil!!
Get ready for a better you
  • 0
JEG VIL HA BLADENE!!!!!!!!!
har bare noen nye liker gamle bedre vær snill velg meg!
  • 0
Etter en tilfeldig trekning takket være www.random.org ble vinneren av disse bladene toiletgamerduck. Send svar på PM.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Jeg har en god del av bladene, men jeg mangler nummer 57, 81, 82, 83 og 85.

Om ikke toiletgamerduck har noen av disse fra før hadde jeg satt stor pris på de
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!