Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I like!
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Helt sinnsykt nice cover. Håper på litt bra info om FIFA 12.
"Det skal ikke være nøtter i skoleboller, bare sånn gult."
  • 0
Noen andre som synes at typen på coveret ligner på kaptein Hastings?
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
@ Enig! Det første som slo meg var at han lignet på Jens
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Omslaget er uten tvil en klasse for seg, men må nesten si at Red Dead Redemption-omslaget var bedre. Det beste EVER derimot er Clank-omslaget. Rett og slett genialt.

EDIT:
http://www.gamereactor.no/magasin/50
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jeg har ikke fått med meg et GR-blad på lenge, og hullet i samlinga mi blir bare større og større. Bladene er rett og slett ikke lenge nok i butikken! Jeg glemmer i tillegg å ta med meg når jeg først er i byen.
  • 0
@Predator

The Witcher 2-anmeldelse er på plass
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Mai måneden er virkelig måneden for gode omslag når det kommer til Gamereactor! Mener nå å huske at Red Dead Redemption omslaget prydet mai-bladet i fjor, og nå dette! Godt jobba hvem som enn lager disse omslagene!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er jo jammen meg Jens Stoltenberg!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Kristian: Takk for svar!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
kvidogbleg: HAHAHA! Jeg måtte sjekke for å se om det stemte, og det gjorde jo faktisk det! Det var sinnsykt likt!
  • 0
Jeg har da sett bedre, men fargesammensetningen var ikke så verst stilig nei. ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Wtf jens stoltenberg??????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????? ??????!!!!!!!!!
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Det er Erik Solheim da. Han går rundt i mørke smug om natten og skyter tømmerhuggere og korrupte politikere for å sørge for at hver eneste bistandskrone havner i lomma på den øverste statslederen, og ikke forsvinner i korrupsjon på veien...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Han jens gjør en ganske fin figur...
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!