Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi har spilt gjennom spillet, og skrevet ferdig anmeldelsen av L.A. Noire. Team Bondis thriller som preges av korrupsjon, rasisme, sjåvinisme, homofobi og jødehat. Alt en dramatisk skildring fra 1950-talles Los Angeles kan - og burde - innheholde.

Men som mange ganger tidligere blir vi nødt til å vente med å dele anmeldelsen med dere lesere på grunn av embargo - uansett hvor lyst vi har.

NB. Anmeldelsen blir publisert den 16. mai og spillet kommer ut i butikken den 20. mai.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Vil lese den anmeldesen NÅ...
andre gang dere har ertet meg på gr. først med portal 2 og nå dette.
Men da har jeg noe å glede meg til.
What is dead may never die
  • 0
Når kommer mainummeret?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har forhåndsbestilt spillet til PS3 ettersom PS3 får eksklusivt DLC.

Predator: 16. mai ifølge Kristian.
  • 0
Har en stor tro på at det ligger på 10/10...
Det er vel på tide å komme seg på gamestop å forhåndsbestille det..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Tror virkelig det er et 9/10 eller 10/10 spill vi har å gjøre med her
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Vil lese nå!!!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
  • 192
  • 192
10/10 får det ikke, det kan jeg garantere, men håper sterkt på 9/10! Uansett hva, vil jeg kjøpe det, og gleder meg enormt!
Get ready for a better you
  • 0
Predator: Silltë det samme spørsmålet til Kristian, og han svarte 16. Mai(som fantomena nevnte)

Gleder meg til, å lese anmeldelsen men blir ikke noe kjøp på realese....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
albaga: Then u will miss something greate!
Get ready for a better you
  • 0
Forhåndsbestilte spillet i går. Om sjebnen er god hadde jeg fått det allerede før 17.mai, men det tviler jeg sterkt på skjer...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
åå! Gler meg som F!! men veit dere noe om det blir sandkasse spill i L.A Noire? ( der du får reise fritt rundt Som f.eks GTA)?
  • 0
Dette er et typisk 9/10 eller 10/10 spill. Blir ikke overrasket om det blir enda et nytt årets spill.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hypeti, hypeto, hype? ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Gleder meg!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Utsøkt. Gleder meg
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • Play
  • Play
Grr gi meg den nå!!! hmpfh.....argh! (>¤_¤)>
  • 0
@Kristian: Vet ikke om du kan svare på dette, men er byen som i Mafia 2, eller er den mer som GTA og Red Dead Redemption med butikker og oppdrag strødd rundt omkring?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
"Men som mange ganger tidligere blir vi nødt til å vente med å dele anmeldelsen med dere lesere på grunn av embargo - uansett hvor lyst vi har."

Og noen ganger kan faktisk lysten få lov til å ta overhånd og bryte reglene Jeg vil ha den anmeldelsen nå, men har faktisk ikke tenkt noe på spillet ei eller å kjøpe det. Blir vudert hvis det får en bra karakter
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jeg tipper på en..8'er! ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
ceg93: Agreed. Gamere er ofte litt redde for nye spill
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Må ha anmeldelsen nå! Can't wait for it!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Er det noen her som kanskje vet hvor stor map'en blir?
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
trur det var ca 8 mil
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!