Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er stor manga/anime fan. Leser Detective Conan atm og den kan virkelig anbefales!
Just kill him with your awesome
  • 0
Dragonball er fortsatt øverst på hylla mi enda.
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Manga Og Kakashi, hvordan kan du si at du ikke liker mainstream manga, de har som regel helt ekstrem humor som får deg til å le flere ganger! Anyways, Toriko, Dragon Ball, Hajime no Ippo og Eden no Ori (Cage of Eden) anbefales!
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Mainstream anime med god humor? Har ikke sett det til dags dato. Nei, ønsker jeg humor holder jeg meg til To Aru Majutsu No Index og Tengen Toppa Gurren Lagann.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
HAjime no Ippo burde leses uansett, hvis du er glad i bæsje humor. Anime har uansett et ganske kjedelig preg over dem så jeg holder meg til Manga ^^
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Ingenting er bedre en å ha en mange bok å lese når du kjedder dritten ut av deg!

Husker forsatt første gang store fetteren min på 20år viste meg Naruto for første gang (Ja før det ble populært her i Europa) og jeg trodde det var en slags ny Pokemon Serie som aldri kom til å komme til her til Europa med alt det blodet og gørret som var i 1 episode. (Haha det var tider...)

Jeg husker godt også at jeg elsket å se på DBZ og bedde fettern min å laste ned alle episodene til meg (Jeg var ganske noob til å bruke torrents og andre diverse programer som limewire... da jeg var liten lol)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!