Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hva er en mannsgris? Mange vil nok beskrive denne arten for mannfolk som en som hele tiden kommer med sexuelle tilnærmelser, er mannsjåvenistisk, hater likestilling, vasker seg sjelden eller tror han er verdens beste og ser ned på andre. Om det finnes slike mannsgriser skal jeg ikke uttale meg om, men er det en person som kan kalles for nettopp dette i spillverden så er det uten tvil Duke Nukem.

Vi har sett trailer på trailer av en karakter som virkelig passer rett inn i rollen og jeg er ikke i tvil om at dette er noe utvikleren Gearbox Software har gjort bevist. Duke Nukem er tøff, kommer med frekke til tider grove kommentarer. Ser ned på fienden og vet at han er sterkest på jord. Er ikke det en fin beskrivelse på en mannsgris så vet ikke jeg.

Duke Nukem Forever lanseres endelig etter mange, mange års venting og jeg gleder meg som et lite barn til å ta rollen som en mannsgris i et fyrverkeri av et spill. For selv om jeg er det snilleste lammet i virkeligheten, så i spillverden kan jeg være rå, brutal og ikke tenker så mye på mine fiender som jeg helst ser lider en grusom død. Slik er det i spillverden og tenker spill er spill!

Er du en av de som venter spent på Duke Nukem Forever og tror du at han er en mannsgris? Jeg gleder meg i alle fall til spillet og er veldig spent på hva Gearbox Software har klart med denne mannen som mange kanskje har som et forbilde, ikke vet jeg...!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Duke er absolutt en "mannsgris" men jeg kan ikke si jeg gleder meg noe spesielt til spillet. Kommer sannsynligvis til å spille det bare fordi folk har ventet veldig lenge på det og jeg vil finne ut hvorfor.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Duke er en mannsgris ja! Skal ikke kjøpe spillet da, men kos deg med spillet! Det blir Infamous 2 på meg!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
Fælt så skrivekløe du hadde nå da!

Når det gjelder spillet får jeg se det litt an med mottagelser. Tror jeg skipper det.
Get ready for a better you
  • 0
Er faktisk veldig spent på Duke Nukem ^^ Det ser ut som et godt gammaldags FPS spill som jeg så sårt savner. Vis det høster 7 eller bedre må jeg nok plukke det opp en eller annen gang!

Duke er definisjonen på mannegris ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Duke Nukem er en ekte mannsgris, det virker som et morsomt konsept

Meeeen det er for mange spill som kommer og har kommet.
Jeg har nettopp greid L.A Noire og nå venter jeg på The witcher 2 som kommer i posten snart.
Også noen få dager senere kommer Infamous 2!
+ welcome back pakken til Sony.

Så det blir for mange spill, tror jeg venter til Batman Arkham City før jeg kjøper et nytt spill.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Det står på kjøpelisten, men om det blir på release vet jeg ikke.
Har så mye annet som må prioriteres, så det er mulig jeg venter, men jeg skal såvisst ha det en eller annen gang.
Det er tross alt Duke vi snakker om her.
  • 0
Har intet forhold til Duke Nukem, så kan ikke si jeg gleder meg. Må isåfall bli på fansens vegne, men... jeg gleder meg ikke til spill med mindre jeg selv vil ha dem.

Og angående brutal spillstil. Jeg er nok like harmløs som tekstforfatteren, men er i motsetning til denne snill med mine fiender. Eller, det vil si jeg unner de færreste en grusom død, og gjør heller kort prosess/lar dem gå levende fra det om jeg kan, med mindre de har gjort seg veldig fortjent til en fæl henrettelse. De eneste jeg alltid unner en grusom død er de jeg spiller mot i online FPS.

Men nok om det...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Om det får god kritikk skal det virkelig vurderes ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Ooooh, nice picture
  • 0
PG: Ja du vet Bernt velger de beste bildene ;)

Creteck: Infamous 2 ja!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Parkour Gamer er en mannsgris
haha neida..

Som andre her, jeg skaffer meg InFamous 2!
Har ikke prøvd 1'ern så det er bra det fulgte med i 'welcome back' pakken.
Ettersom mange anbefaler å spille InFamous 1 før man starter på 2'ern
  • 0
Jeg er begge!
  • 0
Må nok stå over dette, da lommeboken knapt strekker til alle spillene som kommer neste halvår. Skal ha 6 spill tilsammen, og alle kommer nå etter sommerferien
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!