Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja. Nå er det tid for meg å bytte profilbilde. Har hatt denne avatar/jokeren i flere måneder nå. Er begynt å bli ganske lei den. Kul, er den, men det er på tide å nytte, anyway.

Bildet jeg har valgt er et symbol på en av verdens beste skuespillere. Alan Rickman har spilt sin rolle som Severus Snape, en mystisk og veldig kompleks mann i Harry Potter universet. Han har spilt rollen som Snape utrolig bra. Så bra at jeg synes Rickman burde få en Oscar for Snape rollen din.

Han er, for min del, den beste Harry Potter karakteren som finnes. Både i filmene og i bøkene. Snape er en karakter som Harry & CO hater fra første stund. Snape gir han arrester, gir Gryffindor bøter og prøver alltid å få Harry utvist. Også står jo han selvfølgelig bak mordet på Albus Dumbledore. Men til siste stund, får vi vet noe helt utrolig. Hva det er, vil jeg ikke si, for det er ikke sikekrt alle har lest boken og sett filmen.

Jeg velger Severus Snape som mitt nye profilbilde, fordi han er rett og slett totalt awesome. Det mystiske, det komplekse og det at han gjør jobben sin så bra. I tillegg er jo Rickman en femenal skuespiller!

<bild>Severus Snape FTW!
  • 0
Likte at du skrivde Harry Potte istedet for Harry Potter.
Personlig likte jeg ikke det bildet der.
Heller ikke det du tok.
Men, men, det er ditt bilde.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fixed!

Likte bildet best. Det viser på en måte hvor mystisk og kompleks Snape er. At han både prøver å beskytte Harry mens han hater han.
  • 0
Omg, dette profilbildet var jo nesten verre ...
  • 0
Parkour Gamer: Verre? Snape FTW!
  • 0
Hahah så at du byttet det på facebook også. Veldig kult profilbilde og enig med det du skriver!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Han fyren ser utrolig pedo ut, i Harry Potter.
Men enig i at han er en god skuespiller. Om han fortjener Oscar for rollen sin som "Snape", kan vel diskuteres.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Det var jaggu på tide. Og ja, Alan Rickman er en ganske god skuespiller. Liker rollen han har i Die Hard også. Men det var nok gjennom Potter filmene jeg så ham først.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
han er G xD likte det forige bildet ditt jeg

men dette var kult dette ogsa daa


nar jeg sa deg komentere pa nyheter saa tenkte jeg : der er han kule blae jo

men...men
har ike den siste bokstaven i alfabete xD
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Synes det var bra at den mest komplekse karakteren fikk den beste skuespilleren.

Visste dere forresten at Alan Rickman er skurken i den første Die Hard filmen?
  • 0
Snape er keeewl... Liker stemmen hans
mah boi
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Zyrocz er så illeluktende!
  • 0
Helt enig, men du er ikke det
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Takk pus ;¤ <33
  • 0
Skulle ønske alle skrev en blogg når de bytta profilbilde...
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg har hatt avateren min i rundt et halvyt år, så når jeg bytter forventer jeg en parade.

But on a serious note; Snape er greit han, og greit bilde. Men syntes rollen til Alan var bedre som Hans Gruber i Die Hard.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Tror jeg skal skrive en blogg neste gang jeg skifter profilbilde. Jeg bytter jo ikke så ofte, så jeg synes det virker rimelig at jeg skriver en blogg om det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Predator: hvorfor så negativ? DSN er ialfall grei og skjønner hvorfor jeg skrev en blogg om det.
  • 0
Siterer fantomena:
DSN er ialfall grei og skjønner hvorfor jeg skrev en blogg om det.
Hvordan virker disse ironigreiene?
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Nice profilbilde, Snape er konge!
  • 0
Jeg og byttet
  • 0
Har aldri tenkt over det egentlig, men når du nevner det så er han en veldig god skuespiller. Synes dog Helena Bonham Carter (Bellatrix LeStrange) er en bedre skuespiller, selv om hu ikke er like mye med i Harry Potter serien som Alan
  • 0
  • kake
  • kake
Hmmm, lurer på om jeg også kanskje skal bytte snart...

Har hatt mitt siden 05.03.2007 XD
  • 0
What is that mysterious ticking noice?
*MacGyver Theme*
  • 0
Du spoila for meg..
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!