Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Enjoii96, denne karen har tidligere påstått at videospill er fryktelig da ....
  • 0
Som flere har sagt, pass på nasjonalismen. Det er snakk om mennesker, uansett nasjonalitet.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Fant nettopp ut at en jente jeg gikk i klasse med på barneskolen og ungdomsskolen er en av de savnede. Det må være helt forjævlig for foreldrene hennes, familen og de som er henne nær. Håper hun er i livet, men sånn som situasjonen er nå så...
  • 0
Ufattelig tragisk og jeg sender mine tanker over til de involverte og pårørende.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!