Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har det virkelig gått så lang tid? Har jeg virkelig bare vært aktiv to eller tre ganger de siste tre månedene? Svaret på dette er dessverre ja, og jeg skulle gjerne ønske det ikke var sånn.

Det hele startet vell med at jeg kom inn i tentamen og eksamensperioden, en tid jeg regner med mange har vært igjennom eller skal igjennom. For meg var dette en kjip periode med dårlige karakterer og mye stress.

Til tross for dette varte denne perioden bare en kort stund og kan umulig forklare fraværet mitt. Videre etter dette startet jo sommerferien, noe som vil si at jeg mindre tid til pc og gaming... Jeg tror jeg prøvde å starte en anmeldingsserie før tørketiden min, men hver gang jeg prøvde å lage et nytt innlegg merket jeg at jeg manglet motivasjon.

Nå som sommerferien endelig ble ferdig tenkte jeg at ting skulle bli som før, noe jeg tok kraftig feil på! Jeg fikk plutselig treninger som tok opp femten timer av uka mi. Altså tre fem timers økter noe som var relativt lite gunstig nå som jeg har begynt på vgs. (SSP er vell verdt å nevne)

Derfor har jeg nå etter over to år med amerikansk fotball bestemt meg for å slutte. Dette var ikke noe jeg akkurat ville, men omstendigheten gjorde at jeg fikk dårlige valgmuligheter...

Uansett, nå som det virker som motivasjonen kommer tilbake og tiden ikke lenger er mangelvare tror jeg at jeg kommer til å bli litt mer fremtredende på forskjellige deler av siden igjen :)

Jeg har forresten blitt frelst av to nye awesome band! Mange av dere har sikkert hørt om de før siden de er ganske kjente og begge har eller har hatt norske medlemmer. Det ene er Kamelot, et helt sykt tøft band og det andre er Dimmu borgir! Glemte nesten et som heter "Fucked up" (Don't get mad mods) som også er ganske fett.

Kan legge til at jeg av en eller annen grunn har blitt med i kor. Ikke spørr hvorfor, men jeg gir det en mulighet.

Anyways... Skal se om jeg får fart i manga anmeldelsene mine og om jeg får laget et ordentlig krypinn. Jeg takker for at du tok deg tid til å lese dette.

OK
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Fint å se at du har en ny blogg! =)

Kult at du er tilbake
"Doh!"
  • 0
Dimmu Borgir - Progenies of the great apocalypse !
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Ser frem til flere manga anmeldelser, hadde vært artig om du også anmeldte animeer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Flott. Jeg har også "oppe"- og "nede"-perioder på GR hva angår aktivitetsnivå...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Flott at du er tilbake! Som sonic og link sier så håper jeg du anmelder animeer også
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Welcome back, gamle ørn!
For å hedre din tilbakekomst, hører jeg på
Kamelot på spotify as we speak.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Regner med at det blir få anmeldelser av animeer siden jeg syntes dette er noe dårligere enn mangaer, men kan hende jeg anmelder noen som pokemon og/eller digimon
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Pokemon og Digimon FTW!!
  • 0
Det er godt å høre og gleder meg til å lese mer av deg i tiden som kommer

Det er ikke så greit når man havner i tidsklemma, noe jeg selv sliter en del med og derfor blir det litt sporadisk at jeg får tid til å være her på forumet også.

God blogg var det også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!