Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er det en ting jeg ikke skjønner så er det hvorfor i huleste jeg blir kroppsvisitert hver gang jeg skal reise med fly og må igjennom sikkerhetskontrollen. Uansett om jeg nærmest stripper meg selv for klær og gjenstander, så må jeg "gå pent til siden" og en vakt beføler meg rundt omkring på kroppen, usj!

Hvorfor i helv...te piper den fordømra detektoren hver enste gang jeg går igjennom den? Kanskje har jeg blitt fanget av en beamstråle av aliens og fått operert inn ett eller annet som piper. Ikke vet jeg, men jeg lurer bestandig på hvorfor jeg ikke kan gå igjennom sikkerhetskonrtollen uten av noen må beføle meg...

Opplever du dette og må du hver eneste gang kroppsvisiteres ved sikkerhetskontrollen elller slipper du unna hver gang?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det kan være stålinnlegg i skoene dine... ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Har faktisk aldri blitt stoppet
  • 0
Men problemet er at jeg alltid tar av meg skoa også Til og med beltet tar jeg av. Så jeg skjønner meg ikke på dette her

Heldiggris Zidmeyer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Sikker på at du ikke har fått erstattet noen kroppsdeler med bioaugmentations? Det ville i det minste vært en god forklaring...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Kanskje du har høyt jerninnhold i blodet...

Jeg tror de velger noen tilfeldig, kanskje du ser skummel ut eller bare er uheldig. Bukser med mye knapper og sånt kan vel og aktivere den.

Du bør og legge stålulljakken hjemme ;)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Reiser veldig sjeldent med fly, så dette er ikke noe problem for meg, tror aldri jeg har blitt stoppet før.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det jeg opplever når jeg går forbi detektoren er dette:

"Ronaldo!"

Spoiler:Men da gikk jeg i en brasil drakt med Ronaldo på ryggen.
  • 0
Hver tiende person blir tatt ut på tilfeldig test, ikke så usannsynelig å bli stoppet :o
  • 0
Har aldri vært så langt hjemmefra at jeg har trengt å fly, så det har aldri skjedd meg.
  • 0
Faren min er pilot, og han har også blitt stoppet.
De skal jo søke grundig, et belte har nok metal i seg til å være en skarp kniv, som eksempel.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Har blitt stoppet èn gang. I New York. Det var litt kleint egentlig. Å få mange spørsmål stillt til seg, samtidig som de står der og klår på deg. Var ekstra snålt, da jeg var den eneste i gruppa som ble stoppet
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har aldri blitt stoppet heller, men har jo kun flydd 5 ganger.
  • 0
For meg er kroppsvisiteringer en daglig arbeidsoppgave, så jeg har ikke noe problem med selv å bli visitert heller - om det skulle bli nødvendig.

Når det er sagt så er det mye som ikke kan fanges opp av en metalldetektor. Kniver kan lages i keramisk materiale, pistoler kan lages som rubikskubelignende puzzles eller penner. Og dette er vel kanskje en av grunnene til at folk stoppes vilkårlig også.

Har sett at de på noen flyplasser har nakenscanning - og det synes jeg er helt suverent. Alt som forbedrer sikkerheten vår er vel bra?

For det er viktig å ikke glemme det; alt som gjøres gjøres for at du skal være tryggere under reisen.
@chubbyviking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!