LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      I kjølvannet av EAs "Crysis 1 til konsoll"-annonsering ble mitt enkle hode oversvømt av gamle minner, og jeg klarte simpelthen ikke å motstå fristelsen.

      Jeg fyrte opp Steam, børstet støvet av den gamle nanodrakten, og tok meg en ny runde med det legendariske actionspillet fra 2007.

      Sist gang jeg spilte Crysis satt jeg på en PC med langt mindre fart i enn den jeg har nå, og for første gang fikk jeg gleden av å spille Crysis med alle innstillingene på full guffe.

      Og jeg må bare si det, spillet klarte å bergta meg nok en gang!

      Den frodige tropiske øya er like innbydende som før, og har en detaljrikdom jeg sjelden har sett maken til hverken før eller siden. De åpne områdene og alle valgmulighetene sørger for at alle gjennomspillingene blir forskjellige, og nandrakten får deg fortsatt til å føle deg som den tøffeste soldaten verden har sett.

      Crysis 1 er ganske enkelt et kanonbra spill, og jeg er spent på å se om Crytek klarer å formidle den samme fantastiske følelsen i konsollversjonen. De gjorde en bra jobb med Crysis 2, så jeg tror dette blir en sikker vinner for alle actionfrelste konsollspillere.

      <bild>
      Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
      • 0
      Helt enig, det er fantastisk. Har enda ikke fått lastet det ned etter at PC'en var på reperasjon.
      Det skal jeg selvfølgelig gjøre når jeg kommer hjem!
      • 0
      Har ikke spilt Crysis ennå, så dette ser jeg virkelig frem til.

      Sier som Fantomena:

      - Det blir kjøp.
      Kristian Nymoen - Sjefredaktør
      • 0
      Crysis 1 ser fortsatt bedre ut enn oppfølgeren. Når det slippes ut til xbox live arcade skal jeg endelig slå kloa i det
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Har fullført Crysis sånn over 40 ganger (no kidding) og er enda ikke lei av det. Er sykt stor Crysis fan så skal absolutt kjøpe det på konsoll også. Har jo tross alt 2 kopier av både Crysis og Crysis 2.

      Det verste med Crysis 1 er at det er ganske dårlig optimalisert, så uansett om man har en NASA-PC kan det lagge. Mitt tips: Start å spille på high grafikken i 10 min, deretter gå i innstilligene og slå på ultra. Det funker som smurt.

      Og til alle sammen! Nyt spillet, Crysis skal nytes. Crysis er og kommer alltid til å bli et bedre spil lenn 2ern, som skuffet meg ganske mye. Har tross alt over 200 spilletimer på MP i Crysis og kun 50 timer i Crysis 2.
      • 0
      Totalt enig med deg og jeg elsker fortsatt Crysis den dag i dag, men vi skal heller ikke glemme Far Cry som det første spillet til Crytek
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Heeeelt enig. For meg er Crysis et av de aller beste skytespillene der ute. Jeg er helt seriøs når jeg sier at jeg foretrekker det ovenfor Half-Life 2. No joke! Og der er selvfølgelig ikke bare fordi det ser helt fantastisk ut, jeg mener at spillet selv er designet av folk som VIRKELIG visste hva de drev med.

      Men nå får du unnskylde meg, du har inspirert meg til å gjøre det samme.
      • 0
      Bare for å kverulere litt: Half-Life 2 er et mye bedre spill enn Crysis. Men nå kan jeg ikke si jeg ble så bergtatt av Crysis heller. Joda, det ser veldig fint ut, men historien er ræv, spillet går på trynet halveis inni og romvesenene er langt ifra kjekke. Og jeg klarer ikke finne nano-drakten som et trekkplaster for at dette er et vanvittig gøy spill. Eneste positive med spillet er skytingen og de frie områdene, og som sagt at det er meget, meget pent.
      "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
      • 0
      Skal kjøpes til PS3! Har jo tross alt toern og fikk aldri prøvd enern så...

      Gleder meg.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      The best looking game ever!
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0
      Så det er derfor du aldri kom på redaksjonsmøte i går Robin.

      Busted!
      Kristian Nymoen - Sjefredaktør
      • 0
      • Play
      • Play
      Ser ikke Crysis ekstremt bra ut grafikkmessig med Extreme Immersive Mod'en? Like, bedre enn noe annet spill?
      • 0
      nettop kjøpt en kraftig pc, laster ned crysis via steam. Gleder meg til spille gjennom d
      "You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
      • 0
      Crysis stjeler sjeler Kristian. Kan ikke noe for det.
      • 0
      Runna det for første gang forrige uke, sammen med warhead og 2ern, og jeg er helt enig, spillet imponerer sterkt, selv til dags dato
      • 0
      Crysis til konsoll kommer til å bli epic, gleder meg stort! At det i tillegg kommer for en billig penge skader heller ikke
      "Lag's a bitch, then you die"
      • 0
      Rart dette! Når jeg akkurat har tenkte meg å ta et hyggelig gjennsyn med dette spillet, så skriver du om dette her i din blogg samme dag!

      Lagt til 2011-09-18 23:17:
      har ikke spilt det på 2 år
      Nobody's perfect and since I'm nobody...
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!