Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dagens sitat er hentet fra en tekst, men jeg føler at det fortjener litt mer oppmerksomhet.

Vår filmskribent, Ruben, har pløyd seg gjennom mange filmer i høst, og ikke alle har falt i smak. Filmer som Red Riding Hood, Sucker Punch og World Invasion: Battle Los Angeles har fått Ruben til å tvile på menneskeheten.

Humøret hans var derfor på topp da jeg sendte ham avsted med flere klassikere - blant andre American History X og Superman. Han hadde gode minner fra sistnevnte, og jeg bidro med å skryte hemningsløst av filmen om stålmannen.

Overraskelsen var derfor stor da jeg fikk tilbake anmeldelsen hans. Det ble tydelig at vi har forskjellig smak, for det var ikke mye positivt å spore i teksten. I en bunke av gullkorn er det spesielt ett jeg bet meg merke i:

- Videre følger en rekke irriterende karakterer spilt av talentløse skuespillere, som kaster fra seg dårlige replikker som om de var tikkende bomber. 4/10

Anmeldelsen kan dere lese her.

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Og dette er et sitat angående den første Superman-filmen med Christopher Reeve?

Smerte...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
D:
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ikke noe spesielt fan av superman filmer generelt, men så dårlig er den da ikke.
Laaangt bedre enn det skvipet vi fikk for noen år sia hvertfall.
  • 0
Superman som i Superman-filmen....den som bare heter Superman
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Superman må være en av de lameste superheltene gjennom tidene. Skjønner ikke hva som er så spesielt med han.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Forskjellig smak? Forsto det slik at vi var helt enige jeg Tor Erik I tillegg vil jeg takke deg for muligheten til å få et helt community på nakken, hyggelig
  • 0
Feel the power of the nerdrage!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ingenting å takke for, Ruben

Likte anmeldelsen veldig godt, men det betyr ikke at vi må være enige. Superman er AWESOME!!
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer Tor Erik:
Superman er AWESOME!!

Aye. Men ikke la det gå så langt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
@Kronoz:

Den var kanskje i drøyeste laget. Han burde heller fokusert på å lære seg å fly. Det hjelper lite å ligne på Brandon Routh, når man plutselig må hjelpe en kvinne i nød som befinner seg 100 mil unna.

Takk for en fin, dog forstyrrende lenke
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!