Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har selv vært nummer 1 i WipEout Zones på Moa Terma, ettersom det var det første jeg gjorde

Trodde det var nummer 16 i Uncharted jeg siden det var det du spilte da jeg leste kommentaren, men er vel vel så imponerende å være nummer 16 i BF3. Sikkert MER imponerende. Ikke la nummer 17 snike seg innpå!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Notyourproblem: De som jukser seg til høye poengsummer er generelt idioter da; hva et poenget med å ligge høyt på lista, når man åpenbart har juksa?

Tommykrem: BF3? Har du glemt å ta på deg brillene dine igjen?
Just kill him with your awesome
  • 0
Utrolig godt gjort. Har selv kost med med dette spillet siden fredag for en uke siden, og i dag var det tid for å prøve "Riddler's Revenge"-utfordringene. Føler jeg gjør det bra så lenge jeg klarer 2/3 spørsmålstegn på hver bane, men du er åpenbart i en helt annen klasse. Gratulerer!

Har du noen enkle tips til hvordan man kan mestre freeflow-systemet, eller er det kun trening som gjelder?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Petrol: Det er vel egentlig bare om å gjøre å forstå hvordan kampsystemet funker. Man må selvfølgelig huske alle de forskjellige "moves" Batman kan bruke, lære seg å kontre alle fiendetyper og unngå å miste komboen sin (bli truffet).

Implementer så mange bevegelser som mulig i kampene, ødelegg ting som skjold og elektostaver så fort som mulig (Destroy & Disarm), bruk beat down-komboen (stun og slå fort) så tidlig som mulig for å bygge høyere kombo og man må lære seg å bruke ground takedowns, blade dodge takedowns og den spesialkomboen, hvor Batman stunner flere fiender rundt seg, når kombometeret er høyt (masse poeng).
Just kill him with your awesome
  • 0
Takker for tipsene. Spiller for tiden på New Game Plus, og tror jeg kan møte på en del utfordringer underveis der.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!