Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Året er snart på vei mot slutten og det har vært en del spill som har kommer ut. Selv så koser jeg meg med Skyrim, Batman og Uncharted 3. Tre gode spill som jeg anbefaler godt i alle fall Skyrim. Jeg har også blitt interresert i Assass`s Creed serien og siden det nye spillet Revelations nettopp har kommet ut fikk jeg lyst på å kjøpe det. Grunnen er fordi man få med nr 1 i serien og rabatt på de andre spillene på PSN noe som er ganske artig, synes virkelig Ubisoft gjorde en god jobb nå. Enda en grunn er at jeg elsker prince Of Persia spillene som også Ubisoft står bak.

Det har selfølgelig kommet en god del andre spill, noen skuffelser, noen gode kandinater til årets spill. Vi få se hva som skjer fremover.

Uansett nok om spill. Siden året snart er over tenkte jeg å starte med et nytt prosjekt, men aner ike hva det skal handle om så derfor tenkte jeg om dere kunne komme med noen forslag dere er interresert i som jeg kan skrive om. Kanskje topp 30 spillfigurer? Topp 20 verste spill? De mest overvurderte spillene? osv. Det var bare eksempler da...

Så bare kom med forslag i kommentarfeltet! Btw, bildet er av Ezio.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hva skal prosjektet handle om?
Veldig veldig kort fortalt: Noe interessant (it's true)

Det verste spillet noensinne er Superman til N64
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Vet jo at det skal være noe interessant, men hva?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Topplistene er i mine øyne... kjedelige. De er enkle å lage, og blah blah blah, men for min del, så er det rett og slett ikke nok. Det blir liksom ikke mer interessant enn at jeg ser hvem som havner hvor på lista, men ingenting ellers.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
2011s mest oversette spill.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hadde det ikke vært gøy å lage en versus spalte? sånn som i GR og Steve og Larson? Hvis du ikke bruker ideen så kanskje jeg gjør...
Yes
  • 0
  • 192
  • 192
Haha, du har kjøpt Skyrim ja

Sa du ikke minst 4-5 ganger at etter Uncharted 3 skulle du ikke kjøpe flere spill i år?
Get ready for a better you
  • 0
Hva med å skrive om dine beste spilløyeblikk og begrunne hvorfor
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
192: Med mine egne penger ja.

Bernt: Høres bra ut det.

Tusen takk for tipser folkens, men det ble altfor få kommentarer så må nok finne på noe selv.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!