Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi jobber for øyeblikket med årets siste blad. Det har vært utrolig hektisk den siste tiden, og det tidspunktet hvor vi kan sende magasinet til trykk virker som en evighet unna. Men det spiller ingen rolle, vi må bli ferdig, vi har ikke noe valg.

Kjernen i desemberutgaven er en 12 siders kåring av spillåret 2011. Her kårer vi årets sportsspill, årets taper, årets sytepave, årets skuffelse, årets overraskelse, årets beste design, selvfølgelig årets beste spill og masse, masse mer i denne enorme mimre- og oppsummeringsartikkelen.

Hva er ditt årets spill 2011?

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Skryim tar definitivt førsteplassen hos meg.
Ikke bare som årets spill, men beste jeg noensinne har spilt.

Saints Row The Third hadde en sjans på plassen, men jeg liker det mindre for hver gang jeg spiller det, fordi de har gjort så mange teite forandringer og nesten ødelagt serien for meg.

Utenom de har 2011 vært et heller kjedelig spillår.
Batman var veldig bra, men det overgår ikke Skyrim.

Dead Space 2, L.A. Noire, Dragon Age II, Lego Pirates, Lego Star Wars III, Mortal Kombat, Duke Nukem Forever, Alice Madness Returns, Dead Island og Gears of War 3 har alle vært gode spill på sine måter, men ingen av dem er noe GotY matriale.

Brink var helt forferdelig, så det er hvertfall utelukket.

Deus Ex: Human Revolution og Dark Souls, har jeg knapt begynt på, så de kan jeg ikke si stort om.
  • 0
absolutt skyrim for min del. Andre merkbare spill er deus ex, battlefield 3, arkham city.
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Når kommer bladet som PDF?

Men enig med Tommy.
Skyrim er definitivt årets beste spill.
GR, hvis dere sier at Zelda, eller noe annet, er bedre enn Skyrim, blir jeg virkelig skuffa.

Var mange bra spill i år.
BF3 er absolutt det beste skytespillet, men MW3 var greit det og. Crysis 2 holdt ikke helt mål, men det var ok.
Når det gjelder actionspill ville jeg nok delt mellom SR3, BAC, og ACR.
  • 0
The Legend Of Zelda: Skyward Sword

Selv om Skyrim er grisefett det også!
Kept you waiting, huh?
  • 0
1. TLOZ: Skyward sword!
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Står mellom, Skyrim, Xenoblade og sikkert Skyward Sword når jeg får det.
Ellers er BF3 høyt på lista også
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Min liste:

1. Skyrim.
2. Battlefield 3.
3. Batman: Arkham City.

Min liste

Håper dere setter Crysis 2 som årets mest skuffende. For Crysis 2 var søppel.
  • 0
Av de som har kommet i år, er Deus Ex på topp. Ikke at jeg har spilt så mange av årets titler da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Tror at Arkham City, Skyward Sword og Skyrim blir topp 3. Vet ikke rekkefølgen, men håper noe sykt på Batman!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Har ikke prøvd alle (hvem har vel det) men min absolutte favoritt i år er nok L.A. Noire. Trengte ikke online engang for å holde meg opptatt i en måned. Runna det to ganger etter jeg kjøpte det.
Drit gøy.
Dead Space 2 var det først høydepunktet i år, og er enten nr. 2 eller nr.3
(kommentar nr. 500)
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Ocarina of Time 3D er vel min favoritt, men ser vi vekk fra remakes er Xenoblade Chronicles vinneren. Har dog ikke fullført Skyward Sword, så litt tidlig å avgjøre en vinner.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Dark Souls hands down
"So you all wanna be like me, right!? I've got it then! We'll reproduce me throughout all of Japan! All you women out there, come to Takamura! I'll give you my sperm! In twenty years, Japan will be crawling with me! " - Takamura
  • 0
Har ikke kjøpt noe spesielt med spill i år, Skyrim osv var helt uinteressant for meg. Hadde vært kult å sett et av Zelda spillene på førsteplass selv om Skyrim sikkert er en garanti.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nesten som jeg sa Starcraft 2 ettersom det er heller begrenset hva jeg får tid til å spille utenom det. Men kom på at det ble sluppet ut i fjord.

Så får gå for Pokemon Black and White denne gangen. Muligens Skyrim, men det vil tiden vise.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Parkour: GR, hvis dere sier at Zelda, eller noe annet, er bedre enn Skyrim, blir jeg virkelig skuffa.

Faen er problemet ditt? Har du i det hele tatt spilt Skyward Sword, som forøvrig ser helt sinnsykt fantastisk ut?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Parkour Gamer: *Desk-palm* Dine kommentarer kan virkelig frustrere meg til tider... Har du prøvd Skyward Sword? Jeg har ikke, men det ser helt fantastisk ut! Selv om Skyrim er mitt personlige favoritt spill gjennom tidene, blir jeg ikke sjokkert eller sur om Zelda tar førsteplassen.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
1. Skyrim
2. Batman Arkham City
3. TLOZ SS
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Skyward Sword eller Uncharted 3.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Dark souls på nummer en hos meg
What is dead may never die
  • 0
The Witcher 2
Jeg er usikker, enten det eller Skyrim..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
1. TESV: Skyrim
2. Uncharted 3: Drake`s Deception
3. Batman: Arkham City
4. Portal 2
5. Killzone 3

Sånn ser min topp 5 liste ut akkurat nå. Skyrim er defintivt på førsteplassen.

Ser frem til bladet kommer ut til butikkene.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Portal 2
Batman: Arkham City
Gears of War 3

Har i grunn ikke spilt noen særlig flere nye spill i år, så jeg har vel egentlig ikke kompetanse til å svare på noe slikt.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Er jeg den eneste som mener det er altfor tidlig med slike lister? Vi er jo ikke engang ferdig med november og folk har knapt rukket å skaffe seg de spillene de ville ha i høst, langt mindre spille og gjennomføre de.
Just kill him with your awesome
  • 0
Selv om jeg elsket Uncharted 3, tror jeg ikke det havnet HEEEEELT på topp når det kommer til Goty.
Jeg har aldri vært fan av Elder Scrolls serien, ettersom Oblivion ble ødelagt for meg, men skyrim gjorde så til de grader opp for det.
Fortsatt litt for mange småfeil, så det får ikke 10'ern fra meg, men det er lett oppe på niern så langt. Jeg elsker det.

Har jeg prøvd nok spill til å kunne svare for meg? Nei. Kommer jeg til å svare for meg likevel? Ja.

Sorry, Uncharted 3, jeg elsker deg, men så langt tror jeg Skyrim får min stemme som GotY. It only wins because of the shouts.

@Soraki:

Takk. Skulle akkurat til å si det selv
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!