Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har det siste halve året gått med en idé om å lage en bloggserie her på Gamereactor. Problemet er bare hvilket emne jeg skal velge, ettersom jeg sitter igjen med to valg.

Så, her tenker jeg å gi dere lesere valget.

Hva vil dere helst lese: En topp ti-liste over beste TV-serier eller en topp ti-liste over beste animeserier? Legg merke til at begge listene vil bli høyst subjektive, og vil ikke representere noe fasitsvar på noen som helst måte (ei heller vil det være noen form for offentlig GR-standpunkt). Men er ett av alternativene interessante, så kjører jeg en runde her på GR-bloggen.

Real life eller anime? Legg igjen din mening i kommentarfeltet!

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Syns en anime liste virker mer interessant da jeg godt kunne blitt bedre på dette feltet. Så jeg syns du skal lage en topp 10 anime serier liste!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Personlig stemmer jeg anime, selv om jeg tipper det er et flertall av brukerne som kommer til å stemme på TV-serier. Uansett tror jeg nok det kan bli veldig spennende, ser frem til det uansett hva det blir. En god del mer om det blir anime, selvsagt. Med tanke på at jeg ser på særs lite TV-serier, og grosalt mye anime.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Real life Er selv "ikke" så stor fan av anime
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
TV-serier, please. Har aldri vært noen fan av anime :pp
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Da står det to-to så langt, så her er bare å fortsette å stemme. Og bare så det er sagt: Det alternativet som "taper" vil jeg nok komme tilbake til etterhvert, men nå handler det om hva som skal prioriteres først.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
TV-serier.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Selv om jeg for lengst har lagt animeer på hylla (med untak av enkelte serier jeg mener skiller seg ut), så vil jeg heller se en top ti liste over animeserier fremfor vanlige TV-serier.

Grunnen til det er at det er UHYRLIG enkelt å finne ut hvilke TV-serier som er på topp, hvilke som går, hva som kommer, og hva som er bra. Pluss at de aller fleste er klar over serier som The Big Bang Theory, Community, og andre amerikanske serier som er på topp. Ved mindre du har bestemt deg for å nevne britiske TV-serier, da.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Jeg stemmer selvfølgelig for anime.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
DoanDavid: For å klargjøre kan jeg si at en toppliste over TV-serier hovedsaklig vil fokusere på amerikanske og britiske serier. Det vil imidlertid ikke bare være snakk om helt nye serier, noe som selvsagt også gjelder for en animeliste.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
TV-serier.
  • 0
Normalt hadde jeg svart tv-serier, fordi jeg ikke har den helt store interessen for anime lenger.
Men tv-serier er jo noe alle snakker om, så hvorfor ikke ta noe annet for en gangs skyld.
Kanskje er det noe av interesse der, selv for meg.

Så: Anime
  • 0
Real life Vil heller høre om det 10 beste TV-seriene som er lettere å få tilgang til en noen bestemte Anime serier..
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Tv-serier, har ikke interesse for anime.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Anime
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Anime, virkeligheten suger.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg ser egentlig ikke så mye på tv og tv-programmer. Så en del anime før, men etter at den eksterne harddisken ble slettet ved et uhell, har jeg ikke sett noe på cirka ett år der heller. Det vil jeg gjøre noe med, og stemmer derfor anime
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
TV-serier... Eneste anime jeg har forhold til er Pokémon og Death Note...

Go TV-serie
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
  • Play
  • Play
Anime høres mer interessant ut, så eg stemmer derfor på det.
  • 0
topp 10 med anime
  • 0
Topp 10 Anime, uten tvil. Elsker Anime og det høres interessant ut med en topp 10 liste av din mening.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
TV- serie
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Kult å se så mange engasjerte sjeler på denne posten. Jeg holder pollen åpen til søndag kl 23:59, så kunngjøres avgjørelsen mandag engang.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Anime er mitt valg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!