Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg liker deg, Bernt Erik. Dahls er den beste julebrusen. Her i Lillehammer finnes den ikke, så jeg gleder meg til å komme hjem til den om ikke lenge ;D
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Den smaker greit nok med det er Ringnes sin julebrus som er best. Får aldri nok av den
Per aspera ad astra
  • 0
@NewAge
So much gay

Grans - Nuff said
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
@Noral
Grans? GRANS? You crazy!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Sørlandets julebrus med CB på en god andre plass =)
Ja, det er meg.
  • 0
E. C. Dahls Julebrus har jeg aldri hørt om før eller sett i butikkene...
Min favoritt er CB Julebrus,men holder på og gå ned i vekt så det blir "lite" Julebrus på meg i år,selv om jeg gjerne skulle ha hatt det!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Simba julebrus er digg + Hamar og Lillehammer Julebrus Kun de!
  • 0
Dahls FTW! Har dog ingen favoritt blandt de røde julebrus typene, men kjenner forskjell på en meget god en, og en middels god julebrus .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Bare noen som kan noe om julebrus her, fordi Lillehammer & Hamar Julebrus er best!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
@DoanDavid: Whaaaat?! Tuller du?!

BRB!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!