Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, vi kan jo alltids prøve å pakke det inn i fløyel og sukkerbrød: Jeg satt på porselenet og kvittet meg med gårdagens mat i det jeg blir vitne til, og offer for et alltid like fascinerende fenomen. Det er fascinerende og fantastisk på samme måte som en flom som spiser opp hus og biler. Man ler og hoier og er imponert, men synes egentlig ikke noe om det...

Ja, som tittelen så subtilt og underfundig antyder er det snakk om en to-lags dopapirrull hvor de to lagene har forskjøvet seg. Det skal etter min forståelse av virkeligheten ikke gå an, men det skjer, og til alt overmål med jevne mellomrom. Det er ikke mye forskyvning det er snakk om, en knapp halvcentimeter, men akkurat nok til at det å rive dopapiret kan by på utfordringer. Det største problemet er likevel at de to lagene ikke lenger sitter så godt fast i hverandre som de bør.

To-lags First Price-dopapir er skrøpelig nok i utgangspunktet, så det å grave seg der bak med enda løsere flak av dette splittede, flistrete kreppapiret som sikkert har gjennomgått tretten runder resirkulering er ikke optimalt. Det går i stykker, løser seg opp og henger seg fast. Til slutt sitter du der med mer papir nedi grotta enn substansen papiret hadde til oppgave å fjerne. Og det skal jeg si deg: Det er ikke bare bare å tørke vekk papir med papir... Så hva gjør man da? Du kan jo bruke fantasien, men jeg kan si så mye som at en bør unne seg en ekstra stor dose Lano etter en slik operasjon.

Men jeg skulle egentlig ikke skildre min nylige toalettvisitt. Jeg ville bare spørre om her finnes noen som jobber på dopapirfabrikken og kan fortelle meg hvordan i alle dager doruller lages og følgelig hvordan den kan ende opp usynkronisert? Ligger problemet i fabrikken, eller er det dorullen som snor seg unna fysikkens lover etter hvert som den blir tatt i bruk? Jeg trodde bussjåfører var de eneste med evnen til å bøye tid og rom...

Har du også opplevd dette? Er det ikke et fortreffelig fenomen? Jeg tror det velkjente, men alltid like uventede ketchupskuddet som kommer når du åpner ei ketchupflaske er det eneste som kan måle seg i underholdningsverdi...

Bilde: Dette risikerer du å måtte hanskes med når du kjøper First Price-dopapir.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Prøv å ta det bare det ytterste laget en runde. Da synkroniseres de igjen i de fleste tilfeller.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ja du skal ha takk for tipset, men det funket ikke i dette tilfellet.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Hater first-price dopapir. Er det noe det er viktig å ha, så er det dopapir med god produksjonskvalitet. First-price dopapir splitter seg hele tiden og sitter løst rundt dorullkjernen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Om du først skal gå for billigdopapir så gå for Rema-1000 sin variant. Alt i alt god kvalitet. Jeg deler forøvrig din smerte!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
He he, må bare smile litt jeg. Artig tekst og et velkjent problem...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Ved spørsmål,vær snill å benytt deg av vår kundeservice på telefon 34 54 66 33. Du kan også benytte deg av vår dorull FAQ, under adressen: www.spørsmålstiltdritmangeganger.com
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Genialt skrevet. Har opplevd dette selv, men ikke plagsomt ofte. Pleier vel bare å drite i (ordspill på høyt nivå), skjøtene ved slike tilfeller, og lager mine egne regler. Lykke til i din søken etter kunnskap om dette sammensatte problemet.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Lambi er best. Bare det beste for stumpen
Jeg var her
  • 0
Ugh, hater når slikt skjer
  • 0
Samme skjedde med meg nå i helgen, holdt på å klikke for meg, rev av en bit med cirka seks ark, og slapp den - den delte seg i to før den traff bakken
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
For noe dritt.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Dopapir må aldri være så tynt at du kan se gjennom det. Lambi er min favoritt, til tross for den tvilsomme reklamen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!