Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå har det kommet mange "Årets spill" blogger i det siste. Noen av dere vet sikkert hva jeg har valgt som årets spill, men jeg gjentar det i denne bloggen og denne ganger er det topp 5. Da starter vi med nummer 5:

5. Killzone 3: Noen lurer kanskje på hvorfor jeg valgte dette som nr. 5. Grunnen er ganske simpel: Det er et meget bra spill. I min anmeldelse ga jeg det 9/10 og det fortjener det virkelig. Det har en fantastisk lyd, god historie, godt design, mye våpen og flerspillerdelen var også ren moro. Enspillerdelen var kanskje kort(5-6 timer), men det var gøy. Jeg vil også nevne at Killzone 3 var det første spillet jeg brukte med egne penger.

4. Portal 2: Jeg elsker hjernetrim som også er grunnen til at jeg ville kjøpe Portal 2. Alt jeg ville ha i Portal 2 var der. Humoren, kreativiteten, GlaDos og Co-Op del. Enspillerdelen er fantatsisk og som dog varer mye lenger enn forgjengern som bare varte i 3 timer, men denne gangen er det opp til 7 timer vis snakker om. Co-OP delen er også dessuten utrolig gøy å spille med en venn eller eventuelt med en annen person fra verden. Portal 2 fortjener denne plassen og jeg takker Valve for et fantastisk spill.

3. Batman: Arkham City: Nattens ridder tok meg på sengen når jeg spilte Arkham City. Selv om den ikke ga meg den samme "gode" følelsen jeg fikk i Asylet så er det fremdeles et bra spill. Flere gåter, flere skurker, større utforsking. Historien var utrolig gøy, selv om den var litt kortere enn forventet, men jeg hadde jo "Challenge Mode" der du får utfordinger av The Riddler. Rocksteady gjorde nok en gang en fantastisk jobb.

2. Uncharted 3: Drake`s Deception: Uncharted-serien er et av mine favoritt serien. Grunnen? Jo, det har denne nydelig grafikken og alle gåtene som minner meg om Indiana Jones filmene. Uncharted 3 ga meg virkelig den følelsen både når det gjaldt grafikk og gåter, for å ikke glemme nevekampene. Uncharted 3 har den beste historien jeg noen gang har opplevd på et spill og kort er den ikke. Flerspillerdelen er derimot det samme som forgjengern, bare litt mer finpussing, men jeg må si at det var heftig å møtte Nathan Drake igjen. En verdig 2. plass!

1. The Legend Of Zelda: Skyward Sword: Det er en grunn til at jeg valgte Zelda: Skyward Sword som banner. Spillet er rett og slett vakkert og har den beste spillopplevelsen jeg noen gang har opplevd. Med Motion Plus blir kontrollene veldig gode og det føles som om det er du som løfter opp sverdet og dreper fiendene, som er en god følelse. Gåtene er også en ting å nevne fordi det ikke bare er gøy, men også vanskelig. Når det gjelder musikken har jeg sjeldent hørt så god musikk i spill før og jeg må ørlig si at jeg føler en varme inni meg vær gange jeg hører den. Fantastisk. Dette spillet er et mesterverk og årets spill for meg.

Jeg vil også nevne InFamous 2, Crysis 2 og Skyrim som ganske gode spill i år som jeg også har kost meg med, men som ikke var gode nok til listen.

Godt Nyttår!

Så hvilke spill er årets spill for deg? Uenig? Enig? Kom gjerne med en topp 5 liste.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Nesten enig med førsteplassen, om man ser bort i fra remakes. Det jeg ikke likte med SS var at det hadde for mange unødvendige segmenter, virket bare som de var der for å gjøre spillet lenger.

Uten remakes.

1. Xenoblade Chronicles.
2. SS.
3. Pokemon Black&White.
4. Sonic Generations.
5. Usikker.

Med remakes.

1. Oot.
2. Tales of the Abyss.
3. Xenoblade Chronicles.
4. SS.
5. Pokemon Black&White.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hva var årets telefonfilm som kostet tilfeldigvis 3000 kr ?
*MacGyver Theme*
  • 0
Advarsel!
Den neste som poster meningsløst i denne bloggen får advarsel eller bann. Skjerp dere!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Veldig fin blogg Albaga
  • 0
bra blog e9
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • 192
  • 192
Veldig fin blogg, allbaga! Fint at du forklarer grundig hvorfor du har valgt som du har gjort!

Og forresten, du har klart å skrive Vrsysi 2 i stedet for Crysis 2
Get ready for a better you
  • 0
192: Takk. Endret nå!

sonic og link: Fin liste det. Er egentlig enig med det du sier er negativt med SS.

Forretsten. Takk, Kronoz.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Veldig bra blogg, jeg kan ikke si meg enig eller uenig i ditt valg av nr. 1 (siden jeg ikke har spilt et eneste Zelda spill )

Men resten av listen er veldig lik min, jeg er litt uenig med at Crysis 2 blir nevnt. Siden det faktisk er en av årets største skuffelser for min del. Jeg kan anbefale deg Crysis 1 fra 2007 og kanskje den nye PSN versjonen. det er et spill som er flere ganger bedre! og det har en underholdende flerespiller del som minner meg om Battlefield.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Creteck, jeg anbefaler at du prøver et av Zelda spillene eller eventuelt dette for de er fantastiske spill.

Må nok få pørvd Crysis 1, ja.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Veldig bra blogg. Kommer med min i morgen. Har hatt så mye å gjøre i dag.
  • 0
Portal 2 er definitivt bra, men litt feil lengde du oppgir. Portal er vel knappe to timer på første gjennomgang og Portal 2 vil ikke ta mer enn seks timer.
  • 0
skyrim, number 1.
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Veldig god blogg dette albaga, du burde skrive mer.

Du har jo lest bloggen min, men her er iallefall mine topp 10:
10. Dead Space 2
9. Super Mario 3D Land
8. Ghost Trick: Phantom Detective
7. Xenoblade Chronicles
6. Elder Scrolls V: Skyrim
5. Radiant Historia
4. Batman: Arkham City
3. Uncharted 3: Drake's Deception
2. The Legend of Zelda: Skyward Sword
1. Portal 2

Med remakes får Tales of the Abyss og Ocarina of Time første og andreplassen, mens Ico & Shadow of the Colossus HD Collection får syvendeplassen.

Det er synd jeg aldri har spilt Killzone, men kanskje jeg skal skjekke det ut, siden det virket som mange mente jeg burde ha det med på årets spill bloggen min.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
dr. peace: Takk skal du ha! Du burde prøve Killzone 3 eller eventuelt de andre spillene. Burde selv få prøvd et av de remakes spillene. Ser utrolig gøyale ut.

fantomena: Så lenge den kommer.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Veldig bra liste du har her og veldig enig i deg der foruten at jeg hadde satt Skyrim og Battlefield 3 på listen min
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Veldig fin blogg det her, med en del spill jeg ikke har prøvd(eller spilt nok).
Hadde vært fint hvis du tok tjukk skrift på spilltitlene Ser litt mer ryddig ut da
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The Cookiemonster: Tenkte ikke på det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!