Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Missing Avatar
  • 313
Før eg går på sak vil eg beklage att eg ikkje holdt løftet eg skrev i Første blogginlegg!!!
om att eg kom til å blogge minst en gang i uken.
Eg hadde tid men gadd aldri.
Sorry.

Ja, eg skrev Gratis spill til overskrift men eg mente ikkje spill som DC universe online men spill som mann finner på fks. 1001spill, 123spill og maaaaaaaaaaaaaange flere. Eg spiller noen av di, men ikkje mange. Hvis eg skal nevne noen så er det Bloons tower defence 4 og 5, oppgraderings spill og klasikkere som tetris og frogger.
Spiller du spill som dette? Hvilken?

PS:Beklager vis det er skrive feil. Si hvor vis det er.
  • 0
  • 192
  • 192
*kremt* Mujaffas BMW *kremt*
Get ready for a better you
  • 0
Tetris Battle på Facebook er alltid gøy
Søk på det i Google så kan du spille det på nettsiden deres
  • 0
Meh, jeg holder meg til "ekte" spill.
A sense of humor is a major defense against minor troubles. -Mignon McLaughlin
  • 0
Lazgo: Me to! Spiller så og si aldri spill i nettleseren, enten det er på Facebook eller spill jeg finner på 1001spill.no
  • 0
Spilte en del i nettleseren før, og da gikk det i spill som Runescape og Playing With Fire 2.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spilte på 123 spill når jeg gikk i 3 klasse. Det er 10 år siden. På den tiden var 'Mujafas BMW' da shitz! Hvis du fikk råd til kameraet, hadde du swag

Det er ekstremt lenge siden jeg har vært inne på disse sidene : P Men hey - Kanskje hvis jeg kjeder meg noe veldig en dag såehh...
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Barna mine spiller mange gratisspill fra forskjellige nettlesere. Akkurat nå er Moviestar Planet pop
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Har spilt det meste dere har nevnt. Eg ble lei av tetris friends for en stund siden men kom i ca. lvl 14 i battle 2p
  • 0
Jeg var en fast gjenganger på 123 spill når jeg jeg gikk i 5-7. klasse, men etter det gadd jeg ikke mer. Hender fortsatt at jeg tar en titt på diverse Flash-spill hvis jeg ikke har noe å gjøre på skolen, men synes at de fleste av dem enten er for lette, simple eller idiotiske til å være verdt mer enn 5 minutter av min tid.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Newgrounds.com is the shit!
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0
Hvis jeg venter på noe, tar en pause fra arbeid, eller bare ikke gidder å starte en av konsollene, hender det jeg kikker litt rundt på 1001spill og slikt.
Går hovedsaklig i "Hjernetrim" kategorien, for å holde huet igang.
  • 0
*doublepost* Ignorer eller slett gjerne denne xD
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0
Shopping Cart Hero 2 er ganske eid, har konk i det på skolen i det siste og så har du Achtung Die Kurve et ganske eid flash remake av et spill som kom med MS DOS.
  • 0
Siterer NorGaMaGamer:
Achtung Die Kurve


Fyfeen, det er så jævla epic å spille det sammen med kompiser.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!