Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Eg er jo relativt ny her på Gamereactor når det kommer til akkurat skriving, og sliter litt med å finne ut hva eg faktisk skal skrive. Sist prøvde eg meg på å få startet ein serie eg kalte «Ghostintor's Topp 10.» Men med vel over 4 timers arbeid og lite respons, er eg usikker på om eg kommer til å forsette med den. Samtidig er det mange små ting eg ønsker å skrive om, men som ikke egentlig er nok til ein egen blogg. Derfor vil eg her summere noen av de små tingene som faller meg inn, og kanskje gjøre dette til noen eg kan skrive mer ofte?
___________________________________________________

-Hva eg spiller for øyeblikket-

Mellom stress med skule og å betale leie, finner eg alltid både tid og penger til å fordype meg i min lille forelskelse, spill. Og over de siste månedene har 140 timer gått med til Skyrim, 80 til Battlefield 3, 20 til Modern Warfare 3 og 15 til Saints Row: The Third. Sistnevnte spiller eg forsatt gjennom for øyeblikket, men eg er også fortsatt langt fra ferdig med Skyrim og Battlefield. Skyrim byr på ein deilig fri følelse og ein fantastisk atmosfære som man sikkert må tilbake til Oblivion for å finne maken til. Det har meg fortsatt viklet rundt lillefingeren, og eg kan ikke annet enn å be om mer. Har aldri ønsket ein avsløringen av ein DLC så meget som eg ønsker det akkurat nå.

Saints Row derimot, er bare så forbanna morsomt. Med humor som er helt overtoppen lar det meg virkelig slappe av litt fra de mer seriøse titlene. Slike spill er virkelig ein friskpust rett i fjeset, og selv om eg måtte velge vekk Batman: Arkham City og Rage, er eg glad for kjøpet mitt.


-Gaming Pc-

Selv om eg personlig nyter spill på xboxen, er det enkelte fantastiske opplevelser man bare får på pc. Med ein absolutt umettelig sult for minecraft, har det blitt mer og mer åpenbart at eg blir nøtt til å kjøpe ein pc. Spill som Civilization 5 og Starcraft 2 er ein av hovedgrunnene til at eg sparer, men også godt plantet der oppe er eit helt spesielt spill som virkelig er noe for seg selv. Eit spill man bare kan oppleve på pc, eit spill som lar deg utfolde deg på så mange måter ingen andre spill klarer.

Jepp, eg snakker selvfølgelig om Sims 3. Eg skal ikke lyge, eg elsker sims med hele mitt hjerte. Enkelte blir overasket når eg sier det, men eg håper du (ja, DU) vet nøyaktig hva eg mener. Det er bare noe som er så ufattelig gøy med å designe, bygge og innrede hus. Hele simulator greien er ikke helt min ting, men med ein så omfattende husbygger spiller det ingen rolle. Eg studerer faktisk for øyeblikket arkitektur, og det kan jo være litt av grunnen til at eg blir så tiltrukket av det. Men ja, sparer ihvertfall opp til ein Acer Predator, så vist noen vet noen om denne maskinen hadde eg satt stor pris på det.

http://www.netshop.no/Avdelinger/PC--and--SERVERE/Stasjon%C3
%A6r-PC/Prefabrikkert-PC/Acer/Acer-Predator-G3610-i5-2300-W7
HP64-8GB-1TB-7200rpm-DVDRW-NVIDIA-GT-545-1,5G-50292-p00
00178315.aspx



-Spillåret 2012-

Så å si allerede er kalenderen min fullbooket med spill gjennom hele 2012. Spill som Max Payne 3 og Hitman: Absolution må definitivt skaffes, men forventningene er selvfølgelig størst til Mass Effect 3 og Halo 4. Sistnevnte er det vanskelig å si mye om enda ettersom alt vi har sett så langt er ein teaser, men håper jo på mer info så snart som mulig.

Mass Effect 3 derimot, er det virkelig ingen grenser hvor spent eg er på. Eg plukket opp Mass Effect 2 av ren nysgjerrighet i forfjor, og var umiddelbart forelsket. Personene, settingen, følelsene, historien, atmosfæren, alt. Alt. Alt med Mass Effect universet interesserer meg, og eg kan virkelig ikke vente med å se hva som skjer videre. Hva kommer til å skje med Liara? Klarer Shepard å redde jorden? Er Joker fortsatt hysterisk morsom? Mange spørsmål surrer rundt i hodet mitt, og nå er det endelig bare 3 måneder igjen til alle blir besvart.


-Call of Duty: Modern Warfare 3-

Har hatt lyst til å få diskutert dette med noen litt nå. Der Black ops tok så mange skritt i riktig retning fra Modern Warfare 2, gikk Modern Warfare 3 tilbake alle skrittene og fant fram igjen gamle problemer. Alt for kraftige killstreaks som er for enkle å få, alt for kraftige våpen, fjernet det overlegne poengsystemet i Black ops, og det er nok engang like enkelt å spawnkille som det engang var. Banene er fulle av skrot og imponerer heller ikke med hvordan de faktisk fungerer.

Noen skritt i riktig retning har det tatt med ting som strike packages, men det er forsatt ikke nok til at eg kan si annet enn at eg er skuffet. Hadde håpet på mye mer.
___________________________________________________

Så, hva ser du fram til i 2012? Har du noen forslag når det kommer til pc, eller har du kanskje noen innvinninger om Modern Warfare 3? Håper isåfall å kunne lese det i kommentarene. Eg vurderer også å begynne å bruke live feeden, hva synes dere?


Den tidligere nevnte Acer Predator i egen figur
Ghostintor out-
  • 0
Hei.
Spillåret 2012 ser også jeg fram til. For meg er det gjenopstandelsen til Hitman serien som er mest fristende og selvfølgelig GTAV. MassEfect-3 er bortkastet tid for meg. Jeg likte eneren men det var nok. Orket ikke å spille ferdig ME2.

Jeg er langt på vei enig med deg når det gjelder CoD MW3. Jeg er først og fremst misfornøyd med banene. De er svært rotete mangen av dem, og det er ingen "natur" baserte kart, noe som det er flere av i MW2 og BlackOps. Ang killstreaks ect så er det helt Ok synes jeg. Det er sånn spillet er og det er likt for alle. Det er etter min mening bare mulig å spille CoD på Hardcore mode. Det gjelder alle titlene. Det er først da spillene kommer til sin rett.
The gavel corrupts
  • 0
Wow, eg glømte faktisk å ta med GTA V i teksten. Men det er definitivt eit spill eg ser fram til også, GTA IV har gitt meg flerfoldige timer med moro. Og skjønner hva du mener med Mass Effect, mangen av RPG elementene forsvant jo i 2-eren, selv om eg personlig ikke hadde noe problem med det.

Helt enig i at banene er ein stor nedtur, det er vel omtrent bare 2 stykker eg faktisk liker både utseende og spillbarhet på. Ellers har eg faktisk ikke prøvd hardcore på MW3 endå, så eg blir nok nødt til å teste det i tiden framover.
Ghostintor out-
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dette året har jeg ikke planer om mange spill. Ikke til nypris i hverfall. Kun Ni No Kuri (RPG), GTA V om det blir bedre enn GTA IV og Fifa 13 (et must til tross for frustrasjon til tider).
Når prisen senkes eller selges brukt så skal jeg plukke med meg Devil May Cry HD release (for den kommer ikke sant?) og Jak & Dexter. Tenkte også å plukke med meg Ultimate Edition av Fallout: New Vegas.. Men det telles ikke som i år..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har ikke sett så mye på nyåret faktisk. Har fortsatt Xenoblade: Chronicles og Skyward Sword som må spilles gjennom. Pluss at jeg er langt i fra mett på Battlefield 3, Skyrim og Fifa 12.

Men, jeg må jo si at Borderlands 2, GTA V, SSX og Fifa Street/Fifa 13 høres litt spennende ut de også!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Gnyg:

Når du sier det så frister Devil May Cry HD for meg også, vurderte lenge å kjøpe det men hadde dessverre ikkje råd. Nå som det kommer ut i HD hadde det vel ikkje vore så dumt å plukke det opp


Royality-indeed:

Det synd Zelda bare er til Wii, Zelda er nemlig eg spill eg også godt kunne tenkt meg å bruke tid på. Hadde foresten helt glømt Borderlands 2 og GTA V når eg skrev innlegget, GTA blir nok for meg eit av årets høydepunkter, men ser fram til Borderlands 2 også!
Ghostintor out-
  • 0
knallbra blogg altså! gaming for life brah <3
First time I heard Five finger death punch in my friends car stereo, I shot that piece of shit like Harvey Keitel in Bad Lieutnant. Cuz Im one tough champion of survivalism and no pussy. bro
  • 0
Gal jente:

Jo takker for den
Ghostintor out-
  • 0
Veldig bra blogg igjen Ghostintor

Artig å se hvilke spill som opptar deg og Skyrim er et av de beste spillene som er lagd. Ufattelig herlig spill som jeg selv har stor glede av.

Gleder meg til din neste blogg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bernt Erik:

Absolutt, Skyrim var uten tvil min beste spill opplevelse i 2011. Og ettersom Bethesda er så pass flinke med DLC som de er kan eg ikkje gjøre annet enn å glede meg til å se hva de finner på
Ghostintor out-
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!