Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jepp, det gjør jeg og ingen får meg til å rikke meg bort fra denne meningen. For gjennom mange år med Battlefield 3, har jeg spilt flere hundre timer og nesten hver kveld jeg logger meg på Battlefield 3, så opplever jeg en eller annen nooben som bruker juks for å få kills. Da koker det over hos meg og om du ikke har hørt meg banne før, så gjør jeg det til gangs. Da kommer mange grove gloser som perler på en snor. For er det noe jeg hater så er det nettopp de som jukser i form av wallhacks m.m. Disse burde brennes for å ødelegge for oss ærlige spillere som jobber hardt for å få til en bra k/d. Så kommer en jypling og jukser som igjen fucker til hele spillingen.

At DICE nå virkelig slår på stortromma for å få sendt juksere på hodet ut av Battlefield 3 med å banne spillere, er som søt musikk i mine ører. Jeg jubler høyt her jeg sitter. Dessverre har jeg en anelse at DICE kanskje er litt for strenge når de banner enkelte spillere. For en nær venn av meg, Jon Isak (Luovtak her på forumet) ble for et par dager siden bannet fra spillet og nå kommer han seg ikke inn på verken Origin eller Battlelog. Faktisk ble han tatt for hacking av DICE og etter å spilt sammen med kompisen min siden Battlefield 2-tiden, så synes jeg dette er merkelig. Ingen av de mange hundre gangene jeg har spilt sammen med han, har jeg opplevd at han har jukset og føler dette som nærmest overtramp fra DICE sin side. Nå har Jon Isak sendt mail til gjengen i DICE og forklart sin uskyldighet noe jeg også tror på.

Er veldig spent på om han får noe gehør og at kontoen hans på Battlelog blir åpnet igjen. Savner å spille sammen med han!

Her er nyheten om at DICE er på krigsstien etter de som jukser!

En jukser som fikk 132-2 i k/d!

Har du opplevd juksing i spill og hva er den mest håpløse episoden du har opplevd? Har du opplevd juksere i Battlefield 3 og i så fall hvor ofte? Hva mener du er den beste straffen en som jukser burde få?

Bilde: Tror ikke man skal gå så drastisk til verks om noen jukser i Battlefield 3, men en ren fin banning av kontoen er nok på sin plass eller hva mener du?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Duden som leder scoreboards for BF3 på PS3 har spilt 0 minutter.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Blir irritert på de som jukser, men det er ikke ofte jeg møter dem. Blir ofte slik at det koker over når jeg møter noen og da er det ikke bare KD det går utover, men utstyr rundt meg også
  • 0
Veldig dumt at hackere ligger på toppen i Leaderboards. Bra vi kan rapportere dem nå, så vi slipper at ande ødelegger for dem som spiller ærlig og redelig
  • 0
Har ikke opplevd juksemakere i BF3, men i The Conduit er 90% av spillerene juksere, heldigvis ikke slik i oppfølgeren.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tror nok det er snakk om en annen type "cheating" på bildet du har plukket ut...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hater cheaterne som ødelegger for andre som spiller, men de som cheater seg til høyere rank og alle unlocks har jeg ikke noe imot. Ikke alle som har tid til å spille 24/7
  • 0
Aldri moro å møte juksere online, men quittere er like ille. Går ikke to kamper online i FIFA uten at noen slutter når de ligger under.
Ja, det er meg.
  • 0
Cheaters are gonna cheat...
Hvorfor leser du dette?
  • 0
hvorfor spiller man hvis man bruker tida på å jukse... jævlig gøy å stå gjemt inni en vegg i flere timer å skyte på tilfeldig forbipasserende...
  • 0
Bra at Dice svinger the Ban hammer
Får håpe jeg ikke møter på så mange cheatere når jeg skal kjøpe BF3 neste måned
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Nice blogg, men fant en litt stor feil i starten: For gjennom mange år med Battlefield 3... Hvor mange år har Battlefield 3 vært ute?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!