Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Billy Bob
Dette spillet er sykt voldelig. Jeg hater virkelig den ondskapsfulle helten. Han løper rundt med det gigantiske boret sitt, og strøm-magien (han har også noen patetiske skytevåpen som blir brukt opp med en gang).
Av en eller annen grunn er det fult av zombier overalt, og de gjør alt de kan for å drepe deg.

Hvorfor løper han rundt med boret sitt, og dreper små jenter med ekle øyne (man må ikke drepe dem, men man kan)?
Jeg traff til og med ei gammel kjerring som jeg måtte slå ned! SPILLET ER GRUSOMT OG VOLDELIG, OG JEG HATER DET.
Helten er en slags anti-helt. Han er fullstendig ond.

Gamingisforlife
Gamingisforlife
ER DU HELT PÅ TRYNE ELLER?
Det er en grunn til at du har et valg, du hadde også et valg om du ville slå ned eller ikke den gamle dama! Det er opp til deg om du er god eller ond !

Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
dr peace
dr peace
Som fantomena sa: Er dette en spøk, eller er du virkelig en komplett idiot?

Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
Parkour Gamer
Parkour Gamer
Viser hvorfor mindreårige ikke skal spille slikt.
Ikke at jeg ikke spiller det altså.
Men det finnes MYEE verre spill der ute. The Darkness 2, for eksempel, er mye mer voldelig.

"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying."
rabies man
rabies man
Har aldri spilt det spillet, men synes det høres gøy ut. Går ikke spillet ut på noe mer enn å drepe folk (uanset høres gøy ut).

Thorn
Thorn
Troll er så søte

Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
gnyg
gnyg
hehe, dette innlegget får meg til å smile kraftig.

Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
armadillon
armadillon
Dette er helt feil ting å skrive om i en blogg. Dette hører hjemme i en anmeldelse der du gir gode argumenter for hvorfor du hater det så mye. Det er heller ikke veldig smart å rakke ned på et (etter det jeg har hørt) spill som mange liker. It`s just too damn stupid

Jeg var her
Bernt Erik
Bernt Erik
Som jeg alltid bruker å si, smak og behag

Selv elsker jeg Bioshock-serien og nå gleder jeg meg stort til Infinite som jeg håper kommer i år

Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
dr peace
dr peace
Ser ut som denne tullingen sletta brukeren sin. Good riddance spør du meg.

Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!