Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
ViperFakeCasting
ViperFakeCasting
Sunset Riders (Sega Genesis).
Best game ever made in the existence of mankind.

"So you all wanna be like me, right!? I've got it then! We'll reproduce me throughout all of Japan! All you women out there, come to Takamura! I'll give you my sperm! In twenty years, Japan will be crawling with me! " - Takamura
Kronoz
Kronoz
Jeg husker virkelig ikke. Den første konsollen jeg fikk var en gammel NES med Super Mario, Tetris og et eller annet fotballspill. Den andre kosollen var en Playstation 2. Der var det første spillet mitt Spider-Man, etterfulgt av Need for Speed: Hot Pursuit 2. Etter det så gikk det litt hips om haps med hvilke spill jeg kjøpte. De fleste ræva, sånn sett i retrospekt.

Faktisk så vil jeg påstå at min interesse innen seriøs gaming ikke kom før Playstation 3, og det første spillet jeg kjøpte meg på den, nemlig Oblivion. Her fulgte jeg opp med blant annet Assassin's Creed. En artikkel i magasinet fikk meg interessert i Metal Gear Solid, så jeg vendte tilbake til PS2'en en periode med MGS2 og 3. Var vel omtrent slik jeg startet tror jeg.

Are you my mommy? // Je Vois Tout
jules94
jules94
Dette var en funny blogg, jeg tror jeg skriver en sånn selv

War, war never changes
fanzypanzy
fanzypanzy
Spill som Mario, Pokemon, tekken m.fl. fikk meg hektet i perioder, men det var først når jeg fikk prøve FF8 den virkelige spillinteressen kom.

This is great banter, it really is.
sowns
sowns
Age of Empires og Mario var det som jeg spillte som liten og jeg spiller de enda

Per aspera ad astra
Enro
Enro
Har spilt spill lenger enn jeg kan huske, men det som påvirket meg mest var definetivt da jeg var 8år og spilte Age of Mythology for første gang. Det spillet introduserte meg til det som kom til å bli min all time favorittsjanger, Real-Time stategy.

Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
Joelspeanuts
Joelspeanuts
Det første spillet som fengte meg var MegaMan 2. Det var ikke mitt spill. Det var Onkels. Så fikk jeg min egen PS1 og her var det Spyro som virkelig slo an.

Spyro på PS1 er en kjempeserie. Jeg gledet meg til hvert nye spill. Jeg husker de to store spørsmålene ved hvert nye spill var: Har Spyro vokst? Har diamantene endret design? Vurderer å runde trilogien enda en gang. Begynner å bli lenge siden sist.

Men er det noe som har stjelt mye tid av mitt liv, så er det Just Cause 2. Det er et livsfarlig avhengighetsskapende spill.

If you could reason with religious people, there would be no religious people. - Gregory House
Andrilza
Andrilza
Mitt første spill var Super Mario Bros. på NES, men da var jeg bare tre så det kom ikke som noen åpenbaring med det første Var vel når jeg var i femårs-alderen og fikk en N64 med Super Mario 64 og Mario Kart 64 at jeg ble hektet.

Har følgt tett på Nintendo i følgende år, men spiller jo nå nesten alt mulig.

Pray for the Kahn's mercy.
Robin Høyland
Robin Høyland
Joelspeanuts, jeg er helt enig. De tre første Spyro the Dragon spillene var fantastiske. Jeg kan ikke huske om jeg fikk spillet samtidig med Playstation, men det er fortsatt den dag i dag ett av mine favorittspill. Jeg hadde tilogmed en båt engang som ble oppkalt etter den lilla dragen.

Veldig trist å se hva de har gjort med serien i senere tid.

Jakob L
Jakob L
Need for speed underground 1 på gamecuben! Raskt etterfulgt av Splinter cell

Kronoz
Kronoz
Siterer Enro:
8år og spilte Age of Mythology for første gang.

Haha! Det var der jeg fikk nicket mitt fra

Are you my mommy? // Je Vois Tout
Worst Username Ever
Worst Username Ever
Pokémon Crystal, og senere Sapphire. Fikk meg interessert både i Pokémon og Nintendo-verdenen.

Take off every zig, for great justice
Eisenheim
Super Smash Brawl..det var tider!

I started out with nothing, and I still have most of it

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!