Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Først vil jeg beklage til alle dere som trodde "første gang..." bloggen handlet om noe helt annet enn det jeg skrev om. Misvisende titler er irriterende...

Nå tenkte jeg å skrive litt om det å spille battlefield. Battlefield er de FPS - spillene jeg har spilt mest av opp igjennom årene. Det begynte med battlefield 2 på PC, og rekken av nyere battlefield spill blir bare lengre.

Derfor er det en god følelse å spille Battlefield 3 nå til dags. Den velkjente battlefield-følelsen er i aller høyese grad tilstede og gode minner fra Karkand er aldri langt unna.

Det fengslende med en battlefield flerspiller-runde er at ingen runder er like. Slik er det jo alltid med ting som involverer mennesker. Men allikevel tror jeg battlefield har en egen oppskrift i forhold til andre flerspillerbaserte spill.

La meg beskrive en hendelse som godt kan inntreffe under en battlefield-runde, og som høyst sannsynlig vil sette et smil på munnen din resten av dagen: Rush, attacker, laget ditt sliter, men dere har klart å kjempe dere til siste mcom.

Det er kun 5-tickets igjen når du gjør et siste desperate forsøk på å plante ved å hoppe ut av helikopteret. Med hagla di tar kjapt ut to intetanende som står med ryggen til. Du rekker å plante før en tanks fulgt av noe som virker som horder av fotsoldater dukker opp. Du svetter litt nå.

Hvor er laget mitt??!

Med RPG-en tar du ut den skada tanksen. Deretter løper du i panikk tilbake til mcom-en der tre stykker samtidig prøver å defuse. Uten å få panikk greier du å ekspedere dem før du blir tatt ut av fjerdemann. Men du har alt gjort jobben og teksen kommer opp.

YOUR TEAM WON!
  • 0
Bra blogg om et spill som jeg også elsker stort Spiller du forresten PC eller konsollversjonen?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk takk Jeg spiller på ps3. Veit det er mange som sier man ikke kan få den ordentlige battlefield-opplevelsen på konsoll, men jeg synes det funker. Med bedre råd og fast bopel håper jeg en gang på å kjøpe en god PC.
  • 0
Om det blir PC-versjonen på deg, så håper jeg at vi en gang i fremtiden kan spille sammen

Hvilket brett liker du best i spillet og hvorfor?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Sant, fantastisk spill.
  • 0
Det håper jeg også Bernt Erik.

Det er litt vanskelig å si hvilket brett jeg liker best siden underholdende runder som regel henger sammen med om jeg er på et godt lag eller ikke. Hittil har jeg vel hatt mest morro på Grand bazaar, Damavand Peak og Sharqi Peninsula. Liker maps med mulighet for å hevde seg uten kjøretøy selv om tanks er kjempemorro

Hvilke er din/deres favoritter?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Liker baner som bruker tanks. Jeg spiller hovedsakelig som engineer og kjører tanks. Liker det.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Selv foretrekker jeg å spille som Assault, og bruker helst bare kjøretøy i de større banene.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Liker å spille Support på Operation Metro
  • 0
Føler meg som en idiot som ikke har prøvd dette spillet...men jeg orker bare ikke FPS-spill. Det er rett og slett kjedelig..på en adrealinaktig måte.

Er nok en mer historieaktig spiller selv.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Sharqi, Karkand, Metro, Damavand Peak er blant brett som jeg liker godt Ellers er det faktisk få brett jeg ikke liker

Spiller variert mellom hardware og fotsoldat

Varierer også å spille mellom sniper, medic og engiii

Lykkedragen: Du får sikkert sett det på BondeLAN samt hos meg om du dukker opp en tur
  • 0
Liker å være Sniper på Strike at Karkand veldig godt. Ellers er også Caspian Border en av mine favoritter.
Også som jeg skrev tidligere er Support min beste klasse og jeg bruker den best på Metro.
  • 0
Den beste følelsen med battlefield er når samtlige spillere i din egen squad følger ordre, og man jobber som et team! Litt synd at commander rollen ikke lenger er med, men man kan fortsatt får utrloig bra lagspill med 4mann squads. =) forutsatt at man har en vettu squadleader og et lag som adlyder =)
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Litt morsomt at Damavand Peak er en bane jeg ikke kan fordra.
Helt utrolig mye minespam i tunellen der.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!