Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som sikkert et par av dere har lagt merke til har jeg ikke vært særlig aktiv de siste månedene.
Jeg pleide å skrive anmeldelser i hutt og tutt, og hvis du spør meg så ble jeg faktisk ganske flink til det.
Siste anmeldelsen jeg skrev var vel for to-tre måneder siden, grunnen til at jeg ikke har skrevet noen etter det har jeg sagt til meg selv er mye skolearbeid kombinert med et økende sosial liv. Her om dagen hadde jeg litt tid til overs og tenkte å sette meg ned å skrive en anmeldelse av Kingdoms of Amalur (fantastisk spill btw). Men når jeg begynte å skrive klarte jeg det rett og slett ikke. Jeg sa til meg selv at det måtte være dagsformen eller noe.

Prøvde et par ganger til og få skrevet noe, men innså etter en side eller så at det jeg skrev føltes påtvunget og falt meg ikke naturlig.
Så ja... jeg har rett og slett mistet gnisten og ferdighetene jeg før hadde. Dette slo meg som utrolig trist, siden jeg før hadde stor glede i å skrive anmeldelser.

Dette er på ingen måte en dødsdom for mitt spil liv eller min GR-konto. Men kanskje en dødsdom for mine anmeldelser :(
Hvem vet? kanskje jeg neste år blir sosialt utstøtt og kommer til å bruke all min tid på anmeldelser, men sånn som det er nå tror jeg rett og slett at det ikke kommer til å dukke opp flere anmeldelser signert av ad0132...
Yes
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vel. Sånt skjer og det er ikke så mye å få gjort med det. Vil heller lese noe som er skrevet fordi man har lyst til det. Heller det enn noe påtvunget.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hmm, ja et sosialt liv er noe herk. Har ikke opplevd det selv men jeg har hørt mye om det fra andre.
Jeg var her
  • 0
armadillon: jas, skulle ønske jeg ikke hadde hatt et ;p
Yes
  • 0
Har følt det du nevner med å miste gnisten. Skrev selv et par ifjor, men mistet lysten. Akkurat som spillysten har falt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det er nå veldig synd da. For du skriver gode anmeldelser noe mange andre også synes.

Jeg håper nå at du fortsetter å være aktiv her på Gamereactor for du et jo en bra bruker på likhet med mange av dere andre

Er det nå noe du lurer på så må du bare spørre oss i Gamereactor
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk Bernt Erik!
Skal fortsette å bruke GR og forumet, men i hvor stor grad vet jeg ikke
Yes
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!