Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

17. april smeller det. Gamereactor #97. Få det med deg.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Siterer Notyourproblem:
GTA V


Er du seriøs?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Er bare å begynne å glede seg folkens. Dette er store saker!
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Half-Life 2: Episode 3, eller Half-Life 3. Hvis ikke det så er jeg ikke interessert.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Det burde du være, David.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Gleder meg allerede og er spent som bare det på hva det er selv om jeg har en viss anelse

Ønsketenkning David eller kan det være et nytt Half-Life?

Når påsken er over er det i alle fall ikke lenge til bladet er ute
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
@Kristian

nei, var ment som en spøk siden forsiden ikke har noe med GTA og gjøre, men alle gleder seg til det spillet.

regner vel med at det er Wario relatert
  • 0
@Notyourproblem

Ok, da så. GTA V er annonsert. Spillet vi kommer til å avsløre er foreløpig ikke offisielt bekreftet, og etter min mening er det en tittel jeg er like spent på som GTA V. Dette er stort.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Slenger meg på David her. Half-Life 3, takk! Eller noe håndfast next gen-info. Alt annet er sekundært.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Red dead 3 elr ny Bully pls!
..Men siden du nevnte CryTek i en tidligere blogg så er det vel et spill fra dem.. Og da vil jeg bare tro det er Homefront2 eller Crysis3 bilder osv.
The D' is silent.
  • 0
Oooh. Spennende. Men jævlig dårlig gjort å si i fra så tidlig. Er jo lenge til 17. April!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Blir spennende, ser frem til jeg får tak i bladet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jaaa. Hva skal man gjøre i mellomtiden da? Å sitte og tvinne tommeltotter blir litt kjedelig i lengden.
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Wow. Tør ikke gjette engang, men gleder meg sykt! Håper ikke det er et nytt CoD ellerno, HAHA.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Siden dere er verdensekslusive på dette, setter jeg mine penger på at det er Mirror's Edge 2.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
hm jeg vil ikke gjette, men så har det gått rykter om at metal gear rising skal få med seg selve metal gear rex statuen i en edition!;p
  • 0
Jeg håper på et nytt Half-Life, men det er sikkert noen annet...
Som Kronoz sa dårlig gjort å annonsere det så tidlig!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gjett, gjett, gjett... Vinneren vinner skryterett på the interwebz.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Krysser fingrene for Mirror's Edge 2, som er en av få oppfølgere jeg kunne tenke meg nå.
Fallout 4 hadde selvfølgelig vært awesome, men det er vel for tidlig og jeg tipper de venter til neste generasjon med det.

Hvis det bare er noe Half-Life møl, så blir jeg gretten for at dere setter meg på pinebenken her.
  • 0
kådd blækk åps 2
Neida. Mirror's Edge 2 høres ikke usansynlig ut.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Half-Life 3 for sure
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Battlefield 2143?
mah boi
  • 0
Tror det er Half-Life 3. Men håper heller på at det er et nytt Mirror's Edge, Fallout 4 eller et nytt Metal Gear-spill.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Brennheite bilder og oppfølgere. Må være spill som har fantastisk grafikk og spill som er etterkommere til forgjengeren som sikkert var drit bra.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!