LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      hei, jeg har ikke vert på denne siden i nesten et år, jeg beklager det skal jeg nok ordne på :)

      jeg har lagd en youtube kannal, så det er derfor jeg ikke har vert på her så ofte.
      men det hadde vert fint om du kunne ta en titt på kanalen min :)

      http://www.youtube.com/user/mangami96/videos

      håper du liker det du ser :D
      -det er en humor kanal aktig ting xD
      jeg prøver også og legge ut cod videoer.
      jeg har en video , det er ikke verdens beste da men ..
      det er nok noe du liker det uansett hvilken størrelse og alder ;)
      hvis du kunne lagt igjen en kommentar, om hva du synns, hadde det hjulpet meg veldig :)

      har du en kannal? hadde jeg likt og se :D
      • 0
      ja ok
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Siterer Crazy Eyed Gamer93:
      ja ok


      prøver du og vere morsom?
      for det var det ikke -.- kjønner ikke hva du mener med ja ok
      • 0
      Er det veiavangen ungdomsskole jeg ser der på den naturfagsvideoen? Går der
      "Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
      • 0
      Godt tiltak og sikkert gøy å holde på med.
      Det er et stykke igjen før dette blir en Ti-Tusen-Klikks-Kanal, tror jeg. Jeg ville prøvd å legge ut lengre CoD videoer. Gjerne med komentarer.

      Lykke Til
      The gavel corrupts
      • 0
      Skaff deg noe å recorde med. Det trenger ikke være en HD PVR, kanskje en blackmagic eller dazzel tilogmed som kan plukkes opp for et par hundre kroner på clas ohlson. Er ikke HD tho' men klart bedre enn å filme med en brødrister.
      "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
      • 0
      Siterer MrTheSmartestMonkey:
      Er det veiavangen ungdomsskole jeg ser der på den naturfagsvideoen? Går der

      KULT

      Siterer Marlboro Red:
      Godt tiltak og sikkert gøy å holde på med.
      Det er et stykke igjen før dette blir en Ti-Tusen-Klikks-Kanal, tror jeg. Jeg ville prøvd å legge ut lengre CoD videoer. Gjerne med komentarer.

      Lykke Til



      tAKK SKAL DU HA :d
      betyr mye


      Siterer NewAge:
      Skaff deg noe å recorde med. Det trenger ikke være en HD PVR, kanskje en blackmagic eller dazzel tilogmed som kan plukkes opp for et par hundre kroner på clas ohlson. Er ikke HD tho' men klart bedre enn å filme med en brødrister.



      haha skal ptøve på det
      • 0
      Tips: Word med Norsk korrektur
      • 0
      Hahaha Det er min tegneserie kameramannen filma i den naturfagsvideoen helt i slutten der. Så det ikke før nå.
      "Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!