Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kristian skrev et blogginnlegg om det han mente kunne være "Tidenes styggeste cover".

Tror jeg har et som et mye styggere enn The Witcher 2-coveret han la opp bilde av. Er dette Batman: Arkham City eller et spill som heter "10 out of 10"?

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne...

Kim Visnes // Gamreactor Norge // You guys make me happy in the pants!
  • 0
Er glad for at jeg allerede eier spillet gitt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Wow!

Har ikke ord.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
  • Los
  • Los
Her må jeg si meg enig.. The Witcher 2 coveret var bra nok, men dette var...vel..et eneste rot!

Rocksteady kan tydeligvis ikke cover.. Liker ikke orginalen så mye heller..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Haha. Mitt cover av spillet er mye finere.
  • 0
Hadde ikke kjøpt det om jeg så mistet det ejg allerede har og finner det der til samme pris. Usjameg så stygt. Nå likt uansett jeg Arkham Asylum mye bedre enn Arkham City da.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
ohdeargod!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Haha, rotete cover.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det var ikke pent nei.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Fyfaen, det er så fantastisk stygt! Kjøper jaggu den vanlige utgaven istede ass.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Huff Slettes ikke bra
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Huff! Det der så ikke bra ut.
  • 0
Hadde kjøpt det... Om det hadde stått ved siden av ukebladene.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Glad jeg har den første versjonen...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
hahahah
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg har ikke Arkham City, og har planlagt å kjøpe det lenge.

Vil jeg ha det med mindre innhold, eller vil jeg ha...det der stående i hylla? Faen, for et valg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Vil jeg ha det med mindre innhold, eller vil jeg ha...det der stående i hylla? Faen, for et valg.


Du vil ha dette:
Batman Arkham City Collectors Edition (PS3)
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!