Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Skisse 3 var best etter min mening, men skisse 1 var også ganske bra.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Dette er pina meg umulig, Kristian. Det er her du må bruke redaktørmakten din og ta det vanskelige valget på vegne av oss andre.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Skisse nummer 2.
Hei.
  • 0
Jeg går personlig for skisse nr. 3, men likte også nr. 1! Uansett hvilken forside det blir, så blir spillet fantastisk(tror jeg)! ^^,
"Some stories can't be told by words, some legends are meant to die, some bloodlines must come to an end."
  • 0
Likte ikke noe av dem, men om jeg måtte velge en, ville jeg sagt #1.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
1 er best
Per aspera ad astra
  • 0
1
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Synes nummer 2, siden 1eren dekker for mye av logoen. Synes nummer 3 blir litt for lik mange andre forsider der ute.
  • 0
Nr.1!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nummer 2.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Nummer 3.
  • 0
Nr. 1 uten tvil
  • 0
THIS IS MADNESS! IMPOSSIBRU! Ingen Diablo på forsiden? Eier dere ikke skam Gr?
  • 0
Siterer fantomena:
THIS IS MADNESS! IMPOSSIBRU! Ingen Diablo på forsiden? Eier dere ikke skam Gr?


Alle vet at Rockstar sine spill har førsterett på mai - forsidene. RDR, LA Noire og nå Max Payne 3.
  • 0
NUmmer 2 lett ;)
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
Jeg likte den første.
  • 0
Skisse 3
  • 0
nr 1 .
The gavel corrupts
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer nike13:
Jeg syns det hadde funket bra med cover 1, hadde dere laget GameReactor logoen så den så ut som om den var spraymalt på veggen bak ham


Helt enig! Det hadde vært skikkelig tøft!
Get ready for a better you
  • 0
Nr 1 var den klart stiligste
Ja, det er meg.
  • 0
Skisse nr 2 ;)
  • 0
Skisse nr. 2. Den beskriver det nye med Max Payne
  • 0
Numero Uno, hvis spansken min er riktig.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
1
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!