Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg fortsetter med å utforske Tera med min tvilsomme alv som ser ut til å være mer opptatt av kjødets gleder enn å fokusere på det som faktisk er jobben..

Det er jaggumed ikke lett å spille med en liten sexy alv som alltid vriker på rompa i tide og utide. Hun stønner faktisk så mye at tilogmed mine venner over mumble reagerer. Det hjelper jo selvsagt ikke at jeg etterligner henne i tide og utide. Noe som kan framføre litt latterkrampe og betenkte gutter som kansje plutselig fikk lyst til å ta seg en tur innom Tera.

Men vrikkingen til tross, så begynner jeg å bli vant med det. Hun utvikler noen evner og skills etterpå som gjør at hver gang jeg skal drepe noe så skjer det med et meget fornøyd glis rundt munnen.

Jeg er vant med å spille prest i WoW som healer, og valgte da samme classe i Tera for å få noe å sammenligne med.
Forskjellen er stor.

Bare grafikken er så nydelig at jeg titt og ofte må stoppe opp og se meg rundt. Er ikke vant med levende fugler som flyr rundt, at blomstene svaier i vinden og at ting er så..i manko på et annet ord (typisk nordlenning) jævla vakkert!
For pent er det..uansett hvor du snur og vender på det.

Kampsystemet krever faktisk at man sikter og konsentrerer seg litt. Sammenlignet med WoW så kan du ikke ligge godt tilbakelent og bare trykke som en gal. Her må man sikte og bevege seg. Noe som gjør det morro er jo at mobs faktisk rører seg slik at av og til føler jeg at jeg spiller et skytespill. Magikulene flyr ut av nevene på meg og sikter jeg ikke riktig bommer jeg på mobsene som da kommer farlig nær min lyshårete alv i minimale klær..for øyeblikket en rosa liten kjolesak.

Men høyhælte sko til tross..hun er jo en alv tross alt kan jeg unnvike dem med et elegant hopp bakover og fortsette å pælme magikuler.

Etterhvert som jeg stiger i level dukker det opp skills som man kan lage kjedeskade med.
Det vil si at du starter med et angrep og om du timer det riktig fortsetter du videre med flere angrep ved et trykk på space-knappen(mellomrom). Fantastisk gøy! Jeg er ikke den typen som liker å queste og levelgrinde, men så langt storkoser jeg meg.
For Tera er som alle andre spill i samme sjanger. Man må grinde.

Klarte å raske med meg en gjeng for å ta en gruppequest og mose ned en stor stygg greie i ei hule. Det var faktisk et komisk skue der det er flere som har valgt alv som rase.

Se det for dere: 4 fotomodeller av type alv, med høyhælte sko (minst 10 cm), korte små kjoler og stønning av en helt annen verden angriper og banker gørra av en rimelig stor boss.

Snakker om å få selvtillita ødelagt når man er ond. "Jeg skal ødelegge verden!! Jeg er mektigste og ondeste skapning i hele universet!!" og "Jeg ble banket opp av jenter?!? I høyhælte sko og kjole??"

Tror jeg har lagt opp karrieren der med en gang jeg.

Med min sexy alv har jeg nå kommet meg ut av startområdet og beveget meg ut i den store almektige verden. Jeg har fått meg en hest slik at jeg kan ri på prinsessers vis, og besøkt en storby kalt Kalika..eller noe i den duren..husker ikke helt.
Nå har jeg forvillet meg uti en stor skog og holder på med å drepe små søte feer for å få glitterstøvet deres.

Men fortsatt er det gøy, og det er vakkert å se på. Selskapet er heller ikke noe å klage på, hun er jo jaggumed et skue for øyet..bare huske å mute høytalerne i ny og ne når hun blir for slitsom.

Så får vi se da om det er noen kortere kjoler i sikte litt lenger frem.

Bildet er tatt ved ankomst til byen. Fantastisk flott å se på. Skulle ønske jeg kunne legge ut flere bilder av dette spillet i bloggen.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Spillet ser pent ut, men misliker MMO sjangeren generelt.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har du spilt gw2 ennå?Byene der er 100ganger penere enn i Tera,så anbefaler og sjekke det ut om du ikke har gjort det.Skal være en betahelg i mnd ca. ;)
  • 0
Å være en sex-fiksert alv er ikke nødvendigvis noe negativt..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
GW2 ser utrolig spennende ut;) skal prøve det når det dukker opp for fullt. Gidder ikke beta siden jeg alt har Tera

Mmo-sjangeren er litt monoton av og til. Det som gjør det gøy er folka man møter.

Begynner å bli vant med min sexye alv så dette blir nok bare supert
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Gøy å lese om din ferd gjennom Tera (?) som sexy hun alv på høye heler.
Gleder meg til neste kapittel
The gavel corrupts
  • 0
Veldig intressant å lese om Sexy alver og monsterbanking, fortsett med den gode bloggingen
Jeg var her
  • 0
Kjøpte dette i dag til tross for at jeg ikke kjenner noen andre som har planer om å kjøpe det. Håper det er artig.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Kjøpte dette i dag til tross for at jeg ikke kjenner noen andre som har planer om å kjøpe det. Håper det er artig.

Håper du liker det føltes helt underlig ut i begynnelsen, men nå har brikkene falt på plass. Forvent ikke noe store AHAopplevelser bare
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Ser gøyt ut.
  • 0
Siterer bent_a:
Å være en sex-fiksert alv er ikke nødvendigvis noe negativt..


What he said.

Og hadde dette (eller WOW for den saks skyld) vært singleplayer-spill så hadde jeg meget mulig gått tin anskaffelse av dem. Setting, historie og ikke minst størrelse er interessant. Multiplayer - not so much...
@chubbyviking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!