Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Du har fått deg time til doktoren og du er ute i god tid. Du vet at om ikke lenge skal du oppleve noe som i bunn og grunn er et lite mareritt. Du trer inn, du ser i sidesynet at det sitter masse folk. I bakgrunnen fra noen knøttsmå høytalere hører du radioen står og surrer. Lyden er så stille at du ikke hører et pip av det som sies. Du ser ned og ser bort på døren inn til der hvor du blir ropt opp. Det sitter da utrolig mye folk og venter på doktoren. Svetten begynner å gjøre seg gjeldende. Du føler alle stirrer på deg mens du henger av deg jakken og finner deg en stol å sitte på. Pulsen stiger og du føler deg med et mye mer ukomfortabel. Du stirrer ned i gulvet og fomler med tomlene. Alt er så stille.

Et kjærestepar sitter litt lengre unna og hvisker til hverandre. Du hører ikke et døyt hva de snakker. Du fortsetter å se ned i gulvet. Plutselig hopper du litt. Personen ved siden av deg hoster som om lungen skal ut. Du tenker på alt av bassilusker og annet som svever fritt ut i rommet. Huff, bare jeg ikke blir smittet nå. Du titter litt forsiktig på klokken. Det er enda ti minutter til du har timen din og kanskje er doktoren forsinket. Med ett husker du at mobilen ligger i lommen. Febrilsk griper du etter den og får den fisket opp. Fingrene begynner å fomle rundt på mobilen og du finner frem et spill som roer deg ned litt. Tiden flyr og plutselig er det din tur. Det er nærmest som et tonn blir løftet bort fra skuldrene. Endelig er marerittet på venterommet over...for denne gangen!

Skulle nesten tro at det var en forbannelse over venterom. Stillheten, den ekle følelsen av man blir glodd på, er det som gjør at jeg ikke liker med på venterom.

Hvordan er det med deg, føler du deg slik jeg føler det eller bryr du deg ikke om å tilbringe tid på venterom?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har ikke noe imot venterommet oss doktoren,det er venterommet til tannlegen som gir meg frysninger,døre åpnes og du hører lyden av boret som går...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Hvis det finnes et helvete, så er det et massivt venterom...

Jeg hater dem intenst og går aldri inn før det minuttet jeg har time, for å slippe å vente så lenge, men en blir likevel sittende å kope mens en føler at alle sitter å stirrer på en.
  • 0
Venterommet er ikke noe kjekt, men går som oftest greit.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Finner bare fram mobilen og spiller litt på den. Da går det kjempegreit.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • ES
  • ES
Jeg er straks ferdigutdannet sykepleier, og omgås derfor sykepleiere, leger og syke folk daglig i praksis. Allikevel er venterom ganske kjipe, og jeg synes ofte at fastlegen er kjip også.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
  • ES
  • ES
dobbeltpost.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Venterom er definitivt ikke noen hyggelig opplevelse.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!