Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Strømmen gikk i dag, faens dritt.
Pc, playstation, 360, alt gikk rett i vasken så jeg satt litt og småfurta for meg selv. Så skrider dama mi inn i leiligheten med lommelykt og stearinlys og faens oldemor.
Men i baggen hennes ser jeg en liten "ACER" logo som lyser imot meg.

2 sekunder en laptopen tatt opp og klar for gaming, trodde jeg.
Viste seg at pcen var gammel alerede da den kom ut fra fabrikken. En langt sukk følgte denne utrulig traumatiske opplevelsen.
Så som lyn fra klar himmelen slo det meg!
I en boks under senga ligger en boks full av disketter, og på en av dem står det "Fallout"
HA!
Jeg tenkte:" Det kan bli hyggelig:D"

Resten av ettermiddagen ble det Fallout, kortspill og sofakos.
Jeg fikk faktisk tak i Waterchippen og fikk sprengt military basen før pcen slokna:P
Rundt kl 22.00 kom strømmen tilbake
Rett før Senkveld faktisk!
Så en dag med en relativ dårlig start utvliklet seg til en kongedag!
Ikke bare fikk jeg KNUSE madammen i "Vri åtter" men jeg fikk faktisk et tilbakeblikk på min første gaming øyeblikk, priceless.
Håper strømmen forsvinner i morra og:D
Får bare håpe jeg får lada laptopen først

Men nå er klokka mye, time for bed.
I let a ghoul shovel my shit any day!!
  • 0
bra du fant noe å spille på.Når stømmen går er det drit kjipt det vet jeg for det har skjedd med meg flere ganger før.
xO
  • 0
Jeg har flere tusen tegneserier, og masse stearinlys...
Så jeg bærger ett strømbrudd relativt lett
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Godt skrevet Sauron Man kan finne på mye rart om strømmen går bare man har fantasi og en samboer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Vet Stømmbrudd blir ikke no problem da
I let a ghoul shovel my shit any day!!
  • 0
konge at du har fallout 1 fekk aldri gleden av å spela orginalen, mn fallout 2 e jo konge dt og

bra at du fant nåke å finna på
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!