Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg ble ferdig med Deadlight sent i natt. Spanske Tequila Works står bak sommerens kanskje mest spennende Live Arcade-tittel og spillet innfrir.

Har akkurat begynt på anmeldelsen, som blir ferdigskrevet i dag eller i morgen.

Vellykket debut. Deadlight anbefales.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Kristian, hva er poenget med dette? Er det nødvendig å bruke opp blogg-plass på tre setninger om at du har begynt å skrive en anmeldelse?
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Siterer Xenofex:
Kristian, hva er poenget med dette? Er det nødvendig å bruke opp blogg-plass på tre setninger om at du har begynt å skrive en anmeldelse?

Absolutt.

Det å oppdatere om inntrykk og hvilke anmeldelser som er underveis anser jeg som viktig. Skulle bare ønske jeg hadde tid til å gjøre enda mer av det.
  • 0
Redaktøren blogger Like A Boss
  • 0
Siterer SirThomas:
Redaktøren blogger Like A Boss

Tommel opp.
  • 0
Spennende
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Synes det er ganske greit med Kristian sine korte blogger

Trenger ikke tusen ords blogger, bare han får med seg det viktigste synes jeg det er helt flott, og det frister ofte å lese bloggene hans for akuratt den grunn ;)

So keep doing your thing
Go ahead, make my day
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!