Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg gleder meg til Hobbiten. Alle gleder seg til Hobbiten. "Ringeness Herre 4" i 3D... Det virker å bli en braksuksess, og nå har markedsføringsmaskineriet satt igang med å designe limited edition-briller, som virkelig er noe av det styggeste jeg har sett. Noensinne! Hahahaha!!

<bild>
Hva HAR de tenkt med??
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
so... beautiful...
  • 0
Hva f*en?
  • 0
Jeg synes de var ganske kule, jeg.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Gleder meg til Hobitten, men ble litt skeptisk da det ble annonsert at det skal bli tre filmer istedenfor en. Hobbiten var en mye kortere bok enn noen av Ringenes Herre bøkene, og selv om den er skrevet på en annen måte så klarer jeg virkelig ikke se hvordan det skal ha seg til at de kan strekke handlingen ut på over tre filmer som skal være en nærmere to - tre timer hver?

Uansett, filmen skal nytes i 2D. Ikke noe 3D skvip på meg.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Dafuq did I just see. Jeg mener, de brillene er vel bare noe tull...right?

Selv blir jeg å se filmen i 2D. Dette er hva Chris Nolan mener om 3D:

"The question of 3-D is a very straightforward one," Nolan said in a recent interview. "I never meet anybody who actually likes the format, and it's always a source of great concern to me when you're charging a higher price for something that nobody seems to really say they have any great love for.

"It's up to the audience to tell us how they want to watch the movies. More people go see these films in 2-D, and so it's difficult data to interpret. And I certainly don't want to shoot in a format just to charge people a higher ticket price."
  • 0
Siterer David Selnes / GR®:
Gleder meg til Hobitten, men ble litt skeptisk da det ble annonsert at det skal bli tre filmer istedenfor en. Hobbiten var en mye kortere bok enn noen av Ringenes Herre bøkene, og selv om den er skrevet på en annen måte så klarer jeg virkelig ikke se hvordan det skal ha seg til at de kan strekke handlingen ut på over tre filmer som skal være en nærmere to - tre timer hver?

Uansett, filmen skal nytes i 2D. Ikke noe 3D skvip på meg.


Hobbiten blir fordelt på 3 filmer fordi Peter ikke bare fokuserer på det som skjer i boken. For de som ikke har lest Hobbiten skal jeg ikke ha noe spoilers, men Peter fokuserer på ting som: Hvor ble det av Gandalf? Jakten på Gollum os...
Han skal også ha med flere ting som Tolkien bare har hintet om, og ikke fortalt helt konkret.
Det blir så mye at filmene ville ikke vært særlig sammenhengende med 2 filmer og dermed er det flott at han bruker det meste av materialet hans og får satt sammen en sterk historie.
i'm the servant of the secret fire
  • 0
Siterer raybalong:
Citerer David Selnes / GR®:Gleder meg til Hobitten, men ble litt skeptisk da det ble annonsert at det skal bli tre filmer istedenfor en. Hobbiten var en mye kortere bok enn noen av Ringenes Herre bøkene, og selv om den er skrevet på en annen måte så klarer jeg virkelig ikke se hvordan det skal ha seg til at de kan strekke handlingen ut på over tre filmer som skal være en nærmere to - tre timer hver?

Uansett, filmen skal nytes i 2D. Ikke noe 3D skvip på meg.

Hobbiten blir fordelt på 3 filmer fordi Peter ikke bare fokuserer på det som skjer i boken. For de som ikke har lest Hobbiten skal jeg ikke ha noe spoilers, men Peter fokuserer på ting som: Hvor ble det av Gandalf? Jakten på Gollum os...
Han skal også ha med flere ting som Tolkien bare har hintet om, og ikke fortalt helt konkret.
Det blir så mye at filmene ville ikke vært særlig sammenhengende med 2 filmer og dermed er det flott at han bruker det meste av materialet hans og får satt sammen en sterk historie.


Flott oppklart.

Fint profilbilde har du også. Hvis Gandalf får lov til å bruke vanlige 3D-briller, så skal jeg ha det og ass...
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Yuck...Hva annet kan man si..?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer raybalong:
Hobbiten blir fordelt på 3 filmer fordi Peter ikke bare fokuserer på det som skjer i boken. For de som ikke har lest Hobbiten skal jeg ikke ha noe spoilers, men Peter fokuserer på ting som: Hvor ble det av Gandalf? Jakten på Gollum os...
Han skal også ha med flere ting som Tolkien bare har hintet om, og ikke fortalt helt konkret.
Det blir så mye at filmene ville ikke vært særlig sammenhengende med 2 filmer og dermed er det flott at han bruker det meste av materialet hans og får satt sammen en sterk historie.


Likevel, at det blir såpass mye at de fant ut at de måtte ha en film til syntes jeg ble litt drøyt. Har på følelsen av at Tim er inne på noe her: http://www.cad-comic.com/cad/20120801
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Haha!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Sagan om de Banlysta qoute: Du kan inte kasta sten..!

I say: De kan ikke lage 3D-Briller!
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Hahahahah.
  • 0
Da fuq?
Jeg som trodde at Shrek-brillene var stygge.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Fascinerende briller, men tror ikke jeg kommer til å bruke de. Holder meg til 2D.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siden jeg selv bruker briller, så hater jeg 3D briller
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!