Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger
Ole-Christian
Ole-Christian
For bare noen dager siden fullførte jeg min tredelers bloggserie om mine TV-serie anbefalinger. Siden den gang har jeg satt meg ned med en ny serie, og nå angrer jeg for at den ikke fikk en plass på listen.

Workaholics handler om tre veldig umodne romkamerater som jobber sammen som telefonselgere på selskapet TelAmeriCorp. Dette er som sagt tre ekstremt umodne gutter, og det virker ikke som de har lagt College-livet bak seg i det hele tatt. Her gjøres det rampestrek etter rampestrek, og nei - vi snakker ikke prompeputer, dette her er profesjonell pranking.

Gutta roter seg opp i alt mulig tull, og det er nettopp dette som gjør serien så hysterisk morsom. Det er virkelig få serier som får meg til å le høylytt når jeg er alene, men Workaholics klarer det hver gang. Anbefales på det varmeste.

Blake has no fear, cause he has a lot of bear!

gnyg
gnyg
Jeg er helt enig. Blake <3

Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
Ole-Christian
Ole-Christian
Siterer Torento:
Kanskje jeg skal ta en titt

Da gjør du deg selv en bjørnetjeneste! Nei vent, det ble ikke riktig...

RockFuzzEleven
RockFuzzEleven
Første episode var helt grei. Kanskje jeg ser et par til før jeg gir meg.

"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
Grallen
Grallen
Kult. Ble ferdig med Metalocalypse for noen dager siden, og trenger en ny serie å se på. Denne virker crazy nok til å funke.

Let the voice of love take you higher

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!