Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For nesten 52 minutter siden (i det jeg skriver denne setningen) ble RPG-spillet Torchlight 2, spillet som skal ta opp kampen med Blizzard sitt storslåtte Diablo 3, lansert på Steam. Helt siden da har jeg spilt det mildt sagt fantastiske RPG-et utviklet av indie utivkleren Runic Games.

Torchlight 2 er helt fantastisk! Fra du starter på din første karakter blir du virkelig sugd inn i verdenen. Rett og slett herlig. Spillet er større, bedre, lekrere og enda mer vanedannende enn 1ern var, som jeg også har spilt i flere titalls timer.

Du har 4 klasser å velge mellom, Engineer, Outlander, Berserker og Embermage. Alle 4 klassene har helt forskjellige spesielle egenskaper. Selv driver jeg og spiller med en Engineer som skal være Torchlight 2 sitt svar på en vanlig ridder/soldat.

Ifølge utviklerne skal spillet være enormt og ha mange titalls timer med oppdrag, både sideoppdrag og hovedoppdrag, og de tviler jeg virkelig ikke på.

Den største forbedringen som er blitt implementert i Torchlight 2 som mange (også undertegnede) savnet i 1ern var muligheten til samarbeid. Og det er det i Torchlight 2 (skulle bare mangle). I Torchlight 2 kan du spille singelplayer, LAN og coop over nettet.

Det er nok sikkert mange her som likevel er veldig opptatte med Borderlands 2 (som Steam ikke åpner for 01:00 i natt for meg, arrrrggh). Men om du vil ta en pause fra Borderlands 2 så anbefaler jeg Torchlight 2 på det sterkeste (om du har PC til det så klart).

Om det kommer til Xbox 360 og PS3 vet jeg ikke.
  • 0
Hm, ser veldig interessant ut, dette spillet. Vil du si at dette er en verdig Diablo 3-erstatter? Har ikke spilt D3 på veldig lenge. Føler meg ferdig med spillet inntill Blizzard kommer med tilleggspakker.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Det skal ikke så mye til for at et spill skal blir bedre en Diablo 3, men den type ovenfra RPG sjanger er jeg lei av. Borderlands 2 All The Way!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Skal sjekkes ut om jeg ikke har noe bedre å ta meg til, en god del andre ting som skjer for tiden, og har mange spill å ta igjen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Vil nesten påstå Torchlight 2 er bedre enn diablo 3, Med Diablo 3 følte jeg det nærmest var ett ork selv etter en liten stund.
I Torchlight 2 har jeg det minste gøy selv når jeg farmer utstyr.
  • 0
Har sett og lest en del om spillet. Det ser meget spennende ut og slettes ikke umulig at jeg blir å hoppe på det når den tid kommer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!