Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå som vi nærmer høsten med stormskritt der storspill som Assassin's Creed 3, Far Cry 3, Hitman: Absolution, Medal of Honor: Warfighter, Dishonored og mange flere lanseres tenkte jeg å lage en årets spill liste av spillene jeg har fullført til nå. Det med tanke på at de største spillene i år kommer nå til høsten kommer årets spill listen i år til å forandre seg mye.

Resident Evil 6 er ikke med på listen fordi jeg ikke har fullført alle kampanjene.

5) Gravity Rush

Jeg visste ingenting om spillet før jeg fikk beskjed av redaktøren på amatørsiden Spillverden.net om å anmelde det. Men spillet gav meg en fantastisk spillopplvelse.

Jeg har aldri vært den som liker spill og filmer med anime/mange karakterer, men Gravity Rush var helt fantastisk. Historien, gameplayet, persongalleriet, det meste. Rett go slett herlig. Jeg satt i flere timer i strekk og spilte spillet. Når rulletekstene var over ble jeg sittende i enda flere timer å spille sideoppdragene.

4) Borderlands 2

Jeg likte virkelig ikke forgjengeren, jeg kjedet meg i flere timer, likevel fikk jeg aldri den underholdningen og avhengigheten alle roste opp i skyene. 2ern derimot, helt motsatt.

Fra sekundet jeg startet opp spillet på PCen ble ejg forrelsket. Jeg klarte ikke å stoppe. Det var bare altfor bra. Borderland 2 er forbedret på alle områder. Jeg elsker det!

3) Torchlight 2

Er en eneste ting jeg vil si her: Milevis bedre enn Diablo 3. Absolutt alt. Selv den forglemmelige historien er bedre enn den som er i Diablo 3. Gameplay, størrelse, innhold, looting, alt er bedre enn DIablo 3.

2) Journey

Et mesterkverk, et kunsterisk mestervk. Helt fantastisk. Har ikke ord på hvor fantastisk Journey er. Nei, opplvelsen kan ikke beskrives i ord. Hvorfor? Nei, bare kjøp det NÅ! Det er en opplevelse uten sidetsykke.

1) Spec Ops: The Line

Aller først. Flerspillerdelen suger og er unødvendig, men det er takket være 2K at den ble med inn med tanke på at 2K presset utviklerne i Yager til å utvikle den.

Men det er den awesome historien/kampanjen som er så perverst bra at den havner på førsteplass på lista, så langt. Historien er rett og slett helt fantastisk. Dyp, emosjonell, trist og med veldig mange plott twister som du selv skaper.

Gameplayet er skikkelig herlig, lyden er fantastisk, brettene er utrolig bra designet og grafikken er utrolig lekker.

Det finnes scener i Spec Ops som lar No Russia scenen i Modern Warfare 2 se pinglete ut.

5 andre gode spil som ikke kom seg på lista:

Diablo 3
Max Payne 3
Trials: Evolution
Dear Esther
Ghost Recon: Future Soldier
  • 0
Enig at Spec Ops: The Line var veldig bra. Min favoritt hittil i år er Sleeping Dogs, men blir nok Assassin's Creed 3 som overtar den plassen hvis det blir like bra som jeg håper på
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
God liste. Et av mine favoritter i år er One Piece: Pirate Warriors og Borderlands 2. Er jo nesten bare de spillene jeg har kjøpt så langt i år, men likte de veldig godt. Ellers så gleder jeg meg veldig til ACIII. Bare noen få dager igjen.....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Spec Ops var bra, men syntes ikke det var så emesjonelt og dypt som du skal ha det til, selv om det ligger milevis foran andre skytespill når det kommer til historie.
  • 0
Journey er vel min favoritt i år, men har ikke prøvd Borderlands 2, og Tales of Graces F, som jeg begge ser frem til å få spilt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
3. SSX (5/10)
2. Max Payne 3 (9/10)
1. Borderlands 2 (9/10)
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har bare spilt to av spillene på lista. Borderlands 2 er akkurat det jeg ville ha (mer av det gamle + litt nytt).
Journey var pent å se på, men det var også egentlig det hele.

Her er min topp 5 hittil.

5. Walking Dead (8/10)
4. Sleeping Dogs (8/10)
3. Kingdoms of Amalur: Reckoning (9/10)
2. Dragon's Dogma (9/10)
1. Borderlands 2 (10/10)
  • 0
  • 192
  • 192
Ingen tvil hos meg, Borderlands 2 har vært det klart beste så langt. Et helt fantastisk stykke spill, og bedre enn forgjengeren på de fleste punkter, men ikke alle. Syns blant annet progresjons-følelsen var noe bedre i det første spillet, samt at jeg savner de virkelig store beistene i BL2. De ga meg noen av de beste minnene i BL1, noe oppfølgeren ikke har klart å tilby på samme måte.

Men fremdeles er BL2 et bedre spill. Har spilt nærmere 40 timer i det nå, men føler jeg kun har spilt i sånn 5... Gleder meg til mange flere opplevelser!
Get ready for a better you
  • 0
1. plassen din er jeg helt enig i. Jeg likte Spec ops: The Line svært godt og det er det spillet jeg har spilt i år som både overrasket meg og rørte meg på samme tid
The gavel corrupts
  • 0
Mine favoritt spill året 2012

1. Assassin`s Creed III
2. Need For Speed: Most Wanted 2012
3. Batman: Arkham City


Assassin`s Creed III

Dette spillet er definitivt det beste spillet i år 2012 og det med best historie! Elsker AC serien og håper det blir meir av det!

10/10

Need For Speed: Most Wanted 2012

Det er det beste bilspillet eg har spilt gjennom tidene. Det er realistisk og grafikken er strålende! Det er så mange valgmuligheter av biler og billøp, og kjempe gøyt på multiplayer

9/10

Batman: Arkham City

Ja, det er det beste Batman spillet hittil i min menig, og det er ikkje rart heller. Fordi det er eit spill som får deg til å spille mer og mer! Eg elsket Batman: Arkham Asylum og blei enda meir spent over Arkham City!

9/10
  • 0
Mine årets spill i 2012 er disse her i tilfeldig rekkefølge:

-Kingdoms of Amalur: Reckoning
-Tales of Graces F
-Pokemon Black/White 2
-Atelier Meruru: The Apprentice of Arland
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!