Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Oppmerksomme lesere la sikkert merke til at vi publiserte en GRTV-video tidligere i dag, som tok for seg de største lanseringene i oktober.

Denne har vi nå fjernet, og årsaken er enkel. På grunn av en feil i klippingen hadde ikke alle scenen kommet med i videoen, og enkelte spill var derfor utelatt. Mest nevneverdig et spill som starter med Assassin's og ender med Creed.

Fortvil imidlertid ikke, en ny og forbedret utgave av videoen kommer senest på mandag, og vi har selvsagt fremdeles en alle tiders spillhøst å se frem til.

Hvilket oktober-spill ser du mest frem til?

Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
  • 192
  • 192
To spill jeg gleder meg skikkelig til i oktober, og det er King's Bounty: Warrior of the North og Dishonored. Om jeg skal ha så mye mer enn det i år, vet jeg ikke, men mulig jeg kjøper Far Cry 3 også. DayZ er også et klart kjøp hvis det kommer i år.
Get ready for a better you
  • 0
I oktober blir det Dishonored og Assassin's Creed III for min del.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
I Oktober blir det bare Assassin's Creed III jeg skal ha. Ser frem til det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Husk å ta med Of Orcs and Men.
Er lei av alle AAA spill med markedsførings diare, aka ACIII....
"So you all wanna be like me, right!? I've got it then! We'll reproduce me throughout all of Japan! All you women out there, come to Takamura! I'll give you my sperm! In twenty years, Japan will be crawling with me! " - Takamura
  • 0
Her blir det Pokemon Black&White 2 som skal skaffes.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer ViperFakeCasting:
Husk å ta med Of Orcs and Men.

Sant det! Er veldig spent på mottakelsen, men forholder meg noe skeptisk da de enda ikke har vist noe gameplay, så vidt jeg vet.
Get ready for a better you
  • 0
Gleder meg mest til Medal of Honor: Warfighter med XCOM: Enemy Unknown på en god andreplass.
  • 0
AC3 så klart!
I tillegg er jeg usikker på om jeg skal ha NFS MW eller WRC 3?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Ut 2012: Dishonored, Assassins Creed 3, Far Cry 3 og Hitman: Absolution
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Vurderer Dishonored, men jeg venter antakelig en stund.
Ene øyeblikket virker det awesome,
det neste... meh

ACIII blir sikkert spilt på et eller annet tidspunkt i de kommende årene, men akkurat nå har jeg null interesse for fortsettelsen på serien.

Vet ikke hvilke andre spill som kommer, men det er nok ingen jeg skal ha.
Venter heller utålmodig på mer Borderlands 2 DLC, siden jeg allerede har spilt det ihjel.
  • 0
Siterer Predator:

I second that.
  • 0
Assassin's Creed III blir det eneste spillkjøpet mitt frem mot jul, og så skal jeg ønske meg Need For Speed: Most Wanted til jul. Far Cry 3 og Dishonored er også på "mulige kjøp-lista".
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Assassin's Creed III og Dishonored frister litt, men ingenting er bestemt enda. På DLC-fronten er det en annen sak, siden både DLCen til Dark Souls og Mechromancerklassen til Borderlands 2 kommer. Og kommer ikke Okami HD i oktober? Det må taes til vurdering.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Predator:

Samme her.
  • 0
Definitivt Pokémon Black & White 2. "Standardsvarene" Dishonored og AC3 ser også interessante ut, og Dishonored skaffes sikkert i nærmeste framtid når jeg får penger nok, men jeg har enda ikke fått spilt gjennom AC1 og Revelations jeg har liggende... burde kanskje fått de unnagjort først.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Blir bare Assassin's Creed III for min del. Dishonored har jeg ikke fattet interesse for enda, men den kommer vel før eller siden.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Flere spill jeg ser frem til ja og Dishonored er et av dem i tillegg til Forza Horizon og Medal of Honor: Warfighter
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har satt desse opp som mulige kjøp i oktober. Under Defeat og Dark Souls er bestillt.
Litt usikker på WRC 3, Of Orcs And Men og Doom3.
Elles er Dishonored og AC3 garantert kjøp etterkvart.

WRC 3
Dishonored
Of Orcs And Men
Doom 3 - BFG Edition
Under Defeat HD Deluxe Edition
Dark Souls : Prepare to Die Edition
Assassin's Creed III
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!