Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jepp, som tiden flyr.

I slutten av oktober var det faktisk seks år siden jeg opprettet min bruker her på GR. Seks år kan gå ganske så fort! Det finnes eldre brukere her, men av som har holdt seg til én bruker og jevnlig vært aktiv, er det sannelig ikke mange av. Man kan faktisk telle dem på én hånd eller med noen fingre. Såpass kan jeg skryte av min standhaftighet.

I tillegg er det ikke lenge siden det var to år siden jeg ble moderator. En av grunnene til at jeg ble det, er at jeg er Nintendo-fanboy <3. Men den aller største grunnen er nok fordi jeg er så jæklig seig som bruker. Ingen la merke til meg, men jeg var der hele tiden. Mens alle falt fra, var jeg der ennå. Og så ble jeg begudet med moderatorkrefter som er helt amazing. Og så er det fortsatt ingen som legger merke til meg :(

Neida, men det er bra med litt humor i hverdagen.

På spillfronten gleder jeg meg veldig til Wii U kommer. Det er sannelig ikke lenge til den er i USA nå. At det kommer der først, kan sees på som en fordel ved at man får sett anmeldelser av spillene som kommer i god tid før de kommer til Norge. Slik kan man enklere velge ut de gode spillene og slippe å ta sjanser. Selv har jeg forhåndsbestilt Zombiu, og det blir interessant å se hvordan spillet klarer seg i anmeldelsesmylderiet. Så får jeg se hva jeg skal skaffe senere.

Over til forumet tror jeg GR vil gå inn i en ny, meget aktiv periode igjen ettersom de nye konsollene dukker mer frem i lyset. Strategist har kjørt i gang en kampanje som i hvert fall vekker innleggslysten min. Målet fremover er å poste mer og generelt være mer aktiv. Jeg håper flere kan bidra til det.



Jeg har like mange knapper å trykke på som fjernkontrollen under.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gratulerer!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Så sant, så sant
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Wow, er jeg eldre enn deg? Trodde vi var omtrent samme alder her. Jeg blir 8 år kommende februar forresten, tiden flyr.

Husker første gangen jeg virkelig la merke til deg, var da RDB plasserte deg på sjetteplass eller noe på hans topp 10-liste over beste brukere. Da jeg prøvde å sette meg inn i hvorfor du fikk en av æresfulle plassene, gikk det opp for meg at plasseringen var velfortjent, og etter det har jeg alltid sett på deg som en av de absolutt ypperste brukerne GR har hatt. Utrolig koselig at du fremdeles henger her, alt for få av oss som har vært her i minst 5 år som er her aktivt.

Uansett, gratulerer, håper inderlig på 6 nye år
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gratulerer!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Haha! Det er så deilig å vite at jeg er en av de du teller med fingrene! Er 6 år jeg også, til og med uten å ha skiftet profilbilde!

Gratulerer!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Takker for gratulasjoner!

Predator:
Kom ikke på at brukeren din er så gammel. Jeg er nok ikke eldre enn det jeg er, nei. Kommer du på noen andre som er eldre, egentlig (med unntak av redaksjonemedlemmer)?

RDBs liste var ganske moro. Synd at de ikke er tilgjengelige pga. at brukeren er stengt (selv om det går an å gjøre noe med det). Har aldri stukket meg særlig frem, nei, men det krever (eller krevde) en viss innsats å oppdage slike som meg på den måten, fordi det alltid er noen som utmerker seg mer og "tar" all oppmersomheten. Ikke at det spiller så stor rolle, men det er slik det er.

Filimonki:
Gratulerer til deg også! Mer imponerende er det hvor lenge du har hatt profilbildet ditt. Mitt er noen år gammelt det også, og jeg kommer nok aldri til å forandre det mer. Poe ftw!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gratulerer.

Du er eldre enn meg her inne. Jeg kjenner meg dog ikke igjen i det at ingen har lagt merke til deg. Mulig det skyldes at vi ferdes en del i samme deler av forumet - når du ikke går helt Nintendo - men jeg la tidlig merke til deg.

Siterer remote:
Målet fremover er å poste mer og generelt være mer aktiv.
Du får det til å høres ut som om det ikke var målet tidligere også...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer...

Jeg er bare fire år, med det samme gamle profilbildet
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Bent_a:
Det er som regel lettere å huske brukere på bildet enn på navnet, og bildet ditt vekker gamle minner!

Strategist:
Mulig det er av gammel vane at jeg klager over at "ingen" kjenner meg igjen. Jeg vet at brukeren min er eldre, men det spiller egentlig ikke så stor rolle. Husker når du ble moderator, det var en stor overraskelse, men et riktig valg får man si. En av argumentene var vel at du oppførte deg som en moderator før du ble det ^^

Siterer Strategist:
Du får det til å høres ut som om det ikke var målet tidligere også...


Etter seks år har jeg endelig det som mål.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
En av argumentene var vel at du oppførte deg som en moderator før du ble det ^^
Hvilket i mange tilfeller egentlig kan være en dårlig ting.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer med seks år.

Sjøl er jeg to måneder unna 7.
Har byttet profil to ganger da, men bildet har vært det samme i flere år.
(har blitt en vane å kjenne igjen folk på avataren og ikke navnet).
  • 0
Har vært her i 4 år om et par uker. Bidrar kanskje ikke så mye til aktiviteten på forumet, men har ikke tenk å stikke fra siden av den grunn.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer.

Har selv vært på siden i et par dager mindre enn Predator, så når snart mitt 8ende år (på forskjellige brukere desverre.)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Gratulerer så utrolig mye remote Du har vært en meget trofast bruker som jeg har sett opp til. Jeg er deg evig takknemlig for dette og håper inderlig på mange flere år sammen med deg her på Gamereactor

Hipp hurra for remote
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Veldig imponerende! Ser frem til å pløye meg gjennom seks år med blogger

Digger også avataren din, hehe.

"I wish I could write as mysterious as a cat."

- As do I, mr Poe, as do I.
  • 0
Har vært her siden april 2005, så det blir vel ca 7,5 år. Merkelig hvor treigt de par første årene gikk, iforhold til de siste 5-6. Føler liksom med meg selv at ting er ganske likt som det alltid har vært, men saken er jo at det meste er forsvunnet, og jeg telle på en hånd de brukerne som har vært her helt siden 2005-06.

Merkelig hvordan superaktive brukere har en tendens til å slutte nærmest på dagen. Jaja, det er jo tydeligvis en del som holder ut i mer enn noen få år, og sikkert noen gamle brukere som har skiftet navn uten at jeg har fått det med meg.
This is great banter, it really is.
  • 0
Strategist:
Ikke hvis man gjør det på den riktige måten, slik jeg forstod du gjorde.

Tommy Kvaernerud:
Gratulerer til deg også! Jeg måtte selvsagt nevne det med én bruker, hvis ikke hadde det vært flere brukere enn man kan telle på én hånd. Man liker jo å fremstå som mer eksklusiv enn det man er.

sonic og link:
Du har bidratt mye her. Og de færreste holder ut i fire år. Måtte du fortsette med aktiviteten.

NewAge:
Det er ganske vanskelig å huske alle brukernavn alle har hatt gjennom tidene. Jeg vet at ditt nåværende er ganske gammelt, men hvilke andre navn har du gått under? Det kan godt hende jeg kjenner til dem.

Bernt Erik:
Takker og bukker, Bernt Erik, og jeg gjør det samme for deg. Hvis det er én person som har spilt størst rolle for GR og forumet her, så er det du!

Suzanne Berget:
Hyggelig at det er noen som graver litt! Jeg liker uttrykket til Poe på dette bildet. Det er ikke mange bilder av ham, så. På litteratursiden har jeg stor respekt for ham. Han var et ekte nervemenneske og klarte å uttrykke det så skarpt i tekstene. Det er noe som fenger meg med kontrollert og intelligent galskap.

fanzypanzy:
Du var en av dem jeg hadde i tankene da jeg skrev dette. Jeg er også enig i at de første årene gikk tregere, kanskje fordi det var i den perioden man var mest aktiv.

Det er som regel ganske enkelt å se hvem av brukerne som kommer til å falle i fra. De skriver så mye at det nesten er latterlig, men det går ikke lenge før de finner noe annet å drive med. Det er bra med aktivitet, men at den kommer så sporadisk, er ikke bra i lengden.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gratulerer så mye!

Har bare vært her litt over 2 år selv, og jeg satser på å fortsette å være her i mange år framover.
Let the voice of love take you higher
  • 0
@Remote Jan-Zero og MaiztRo, tror ikke det var noen før det igjen, ihvertfall ikke som moderatoren som hjalp meg med å finne de gamle brukerene mine fant.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Har ikke vært så fryktelig aktiv selv.
Men jeg har vært forferdelig optatt med en masse ting + ett dødsfall i familien som gjorde at jeg gikk igjennom en depresjonsperiode.

I tillegg har jeg prøvd å bli ferdig med en del spill jeg har holdt på å spille på og derfor prioritert det enn heller å skrive.

Har egentlig ikke bidratt med så veldig mye, men leser en del poster, blogger og artikler og skriver noen komenterer av og til.
  • 0
Oppmerksomhet? Awesome! Hadde vært litt morro å se de bloggene. Prøvte å finne de for en stund siden, men klarte ikke siden jeg plent sletta brukeren. Jeg er teit.

Uansett morro blogg. Gøy å se flere av de som var aktive når jeg var aktiv her stikke hodene frem. Forsvunnet mye fra forumet, men klikker fortsatt innom i ny og ne for å scanne etter innlegg fra folk som, vel, deg.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Grallen:
Tusen takk skal du ha! Jo fler, jo bedre som man sier.

NewAge:
MaiztRo husker jeg godt, men kjenner ikke til førstnevnte.

Lodium:
Man trenger ikke henge på GR for enhver pris. Man trenger ikke kommentere så alt for mye heller, selv om det ville vært det beste. Det er bedre å kommentere på noe som ikke har så mange innlegg fra før av enn tråder med allerede mye diskusjon.

Cladeus:
Alle elsker oppmerksomhet, i hvert fall til en viss grad. Hyggelig at du er innom iblant. Man får ikke mer moro enn man lager sjæl, som det heter. Så da er det bare en ting å gjøre ...

Men hvis du vil hente ut det du har skrevet på RDB, vil jeg tro at det er mulig. Om jeg åpner brukeren igjen, tror jeg det vil være mulig å se bloggene igjen. Send meg en PM så holder jeg den åpen i et døgn eller så.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Man trenger ikke kommentere så alt for mye heller, selv om det ville vært det beste. Det er bedre å kommentere på noe som ikke har så mange innlegg fra før av enn tråder med allerede mye diskusjon.
Det aller viktigste er å kommentere på det man finner interessant. Det trenger ikke være så mye heller, bare nok til å vise sin appreciation. Også kan det være fint å bla litt tilbake i forumet for å se om man finner noen interessante tema å dra frem i lyset igjen om man har noe å tilføye. En tråd trenger ikke legges død før alt relevant er sagt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Flott blogg, la faktisk ikke merke til den før jeg leste dine nyeste skriblerier. Ble medlem av GR selv rundt tiden Sonic og Link ble det ettersom vi er tvilinger. Så har nå 4 år på baken og ser fram til en god del til.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!