Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer dark samus nemesis:
Citerer Kristian / GR® anorama?

Det er uansett best med ett bilde. Passer best til artikkelformatet. Ett bilde og kort eskrivelse.

Ah, det tenkte jeg ikke på. Roger that.

Sliter med litt av det samme som Dark samus nemesis sitt problem. Spill bula mi er delt opp i ett par kroker og jeg tror ikke panorama bilde vil fungere noe særlig bra.
Har ikke ett veldig supert bra kamera for å si det sånn.
Men jeg skal prøve å finne en løsning på det.

Lagt til 2012-11-20 21:24:
Sorry dobbelpost.
Men er det lov å filme det istedet for å ta bilde?
For hvis det fungerer å filme nogenlunde bra med det kameraet jeg har så tror jeg at jeg foretrekker det enn å omøblere på ett par saker.
  • 0
Poster bilder av mitt hellige oppsett iløpet av uka
Boom! Rebel! Yell!
  • 0
Får vel prøve å ta et bilde i løpet av morgendagen, da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Lodium:
Men er det lov å filme det istedet for å ta bilde?
Det vil nok ikke komme med da det antakelig ikke passer så bra i artikkelformatet.
Jeg vil anbefale å bare klippe sammen noen bilder av de forskjellige spillkrokene dine, eller velge ut den du liker aller best.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Blir spennende å se bidragene når de kommer på trykk.

Hadde jeg fortsatt vært et vanlig medlem hadde jeg deltatt. Litt usikker på hvordan jeg skulle klart å få hele kjellerleiligheten inn i et bilde...
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Når er innsendingsfrist?
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Eg har bare ett bord med en pc på. Ikkje mye å vise frem.
  • 0
Hva skjedde med denne konkurransen? Jeg har utsatt aa kjoepe Hitman i tilfelle jeg kom til aa vinne det her, men klarer snart ikke holde meg lenger.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!