Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Fredag den 30 november var akkurat som jul for meg. jeg kjørte til gamestop så raskt som mulig får å hente WiiU.

Jeg lagte en video til youtube der jeg pakke ut WiiU Videon kan du finner her https://www.youtube.com/watch?v=3QR2Vp4F0zw
Deretter var det tid for installasjonen. med en gang ble jeg overasket over Wiiu kontrollen. den er svær men passer godt i hendene. Selve killer patchen tok bare 15 minutt å laste ned og alt gikk bra.

Det første jeg prøvde var miiverse, den er rett og slett fantastisk. Du kan dele dine egne meninger på comunity sidene på miiverse alle spil har sin egen comunity. Enda bedre du kan tegner, jeg elsker å tegner og slik begynte dagen min. tegning på miiverse. Etter det sjekket jeg online butikkenav ninteno og wow for en kjempe stor forbedring og ikke bare det.
jeg kan laste ned spil mens jeg spiller uten at det lagger.

Konsollen i seg selv er veldig stille du hører den bare når den starter opp.

Før jeg fikk mer alen tid med min kjære Wiiu var det snart kl 18:00 og jeg skulle holde en foredrag for mine gjester der jeg viser frem Wiiu og funksjonalitet til Nintendos nye Next gen konsoll.

Jeg brukte 2 timer å forklare online systemet, mii verse, vise fjernkontrollen egenskaper. jeg viste de hvordan alle tvene er programmer i Wiiu tablet slik du kan bruker den som ditt eget fjern kontrollen. Vi gikk over og lagte en gjest ID til nintendo nettverk og til slutt var det tid for spill.

20 av mine venner kom på den lille festen jeg delte den i 2 gruppe 18:00-20 00 for små barn og 20:00 til de som er 18 pluss. festen var en succes og vi stort koste oss med mario U og nintendo land. Vi ble veldig overasket hvor fint graffiken var.


Dag 2. hadde fortsatt mine venner hos meg vi var tilsammen 5 stk og spelte wii u til kl 3 i natten. denne gangen var det darksiders 2 og tekken på listen og litt nano assault neo. Kvelden var fult av latter og begeistring. Tilsammen lagte vi flere morsomme tegninger på Miiverse.


Dag 3 håpet jeg ville få alene tid med min wiiu men nei rett etter jeg prøvde meg fram i Darksiders 2 ringte det på døren og 3 nabo gutter sprang inn og knabbet min wiiu ifra meg...


Etter disse dagene har alle mine venner har lyst til å kjøpe wiiu. Men hva synes jeg?

Konsollen er rett og slett perfekt. Et kjempe bra online system herlig å endelig få lov å spille i 1080P ( ja jeg vet mario u kjører i 720) jeg er rett og slett imponert hva den konsollen kan. Miiverse er herlig jeg kan ikke tenke å gå tilbake til xboxlive.
Det finnes en viss grad achivement system på wiiu men den må du laste ned Den hetter Uplay og er en achivement system fra ubisoft. Denne tjenesten er knyttet till alle ubisoft sine spel. Du får achivement points og unlockables.

Kontrollen seg selv er vel den store stjernen når det gjelder wiiu. Du kan velge å bare spille på den mens noen andere ser på tven. Du kan Styrer selve tven med kontrollen uten problemer. Kontrollen har innebygget Gryoskope til motion controll og en NFC reader som kommer til å bli brukt i framtiden.

Kontrollen er single touch men det er greit.
Dessverre yter den bare 4 timers liv før den må på strømmen og lader seg opp. Men ingen fare det går an å bruke Pro kontrollen som er også godt å ha i hendene.

Jeg synes det er morsomt hvordan kontrollen er intregert i spillene det gir den lille ekstra, du kan nå din meny eller iventory mye raskere. Du kan bytte våpen og utstyr uten å sette spillet på pause.

Wiiu har ikke så mye internt lagrings plass men det gjør ingenting siden du kan bygge på ditt eget eksternt hardisk opp til 2 TB. du kan brule alle merker, bare vær ops på at hardisken er USB 2.0

Wiiu er en fantastisk konsoll jeg er glad at jeg endelig får lov til å se Mario i full HD. Jeg anbelfaer denne konsollen til alle som er gamere. jeg har skønt hva nintendo ville fram med denne konsollen, og i mine øyner har de lykkes.

WiiU har en kjempe sterk 3rd party lineup. Jeg er spent på hva framtiden kommer til å tilbyr oss med WiiU.

Game on!
You name it, i game it!
  • 0
Kult! Har du link til youtube-videoen?
  • 0
Hvordan føles knappene på høyre side ut. knappene og den analoge spaken, er omvendt( i forhold til ps3 og xbox. føles det merkelig?
Jeg vil også ha linken..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Hei dere her har dere linken
https://www.youtube.com/watch?v=3QR2Vp4F0zw
Knappene føles nesten naturlig får min del. bli litt forvirret med B knappen ellers ingen problemer
You name it, i game it!
  • 0
Har hatt det gøy med ZombiU og Nintendoland en stund nå. Synes begge spillene er best egnet til lokal flerspiller, mye på grunn av den asymmetriske spilligen som innbyr til mer konkurranse og samarbeid.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Er Uplay virkelig det nærmeste man kommer et achievement-system på Wii U? For all del, jeg insisterer ikke på at en konsoll trenger achievements, men Uplay er basically det absolutt dårligste av bunken systemer som finnes å velge mellom på PC. Det hadde væt bedre om det var sperret for det, enn med Uplay.

Nicket ditt fikk plutselig en helt ny mening..
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Er Uplay virkelig det nærmeste man kommer et achievement-system på Wii U? For all del, jeg insisterer ikke på at en konsoll trenger achievements, men Uplay er basically det absolutt dårligste av bunken systemer som finnes å velge mellom på PC. Det hadde væt bedre om det var sperret for det, enn med Uplay.

Nicket ditt fikk plutselig en helt ny mening..


Så langt som jeg har sett. men Uplay gjelder bare til ubisoft sine spill. Jeg vet også at nintendo har sagt det er opp til hver enkelt spill utgiver om de vil ha med achivements eller ikke. Det finnes achivements (missions) i andere spill some Nano assault Neo. men det er bare til skryt og ikke mer.

Får se hva framtiden har til å tilby
You name it, i game it!
  • 0
Fikk prøve Wii U på SpillExpo. Stresset sykt med å spille riktig siden X knappen var til høyre. Veldig uvant! Den ekstra skjermen var også uvant. Må nesten prøve den igjen...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Er særdeles fornøyd selv. Alle spillene jeg har prøvd hittil har vært gode og fungert flott på maskina. Miiverse er fantastisk, Wii U Chat fungerer fint og å møte WaraWara Plaza hver gang jeg skrur på konsollen er vanvittig kult, om enn kanskje litt creepy.

Simidude: Du vender deg raskt til det. Var ikke noe problem for meg, i og med at jeg har spilt svært mye på Game Boy 3D (Eller 3DS som dere konforme suppegjøker kaller det) og det tar ikke mer enn et par timer før du venner deg til nye kontroller. Det eneste spillet jeg har hatt (små) problemer med dette på er AC3, en serie jeg har spilt utelukkende på Xbox. De grunnleggende kontrollene gikk fint, de satt enkelt og greit i fingrene kun gjennom plasseringen på kontrolleren. Når kontrollene kom opp på skjermen ble det i midlertidig litt rot, men det gikk ikke lang tid før jeg knekte koden.

Var litt uvant å måtte se ned for å finne kartet, men nå som jeg har vendt meg til det er TVen veldig mye ryddigere. Ingenting som spolerer den vakre utsikten over den ubebygde amerikanske landjorda, og det blir litt som å se på en film løst basert på virkelig historie, eller en dokumentar fra National Geographic.

Oh! Nevnte jeg at jeg digger hvordan GamePaden også er en fjernkontroll for TVen? Jeg har ikke rørt noen av de andre fjernkontrollene på snart ei uke. Har hørt at kvaliteten på denne funksjonen varierer litt etter hvilken leverandør du har av TV og dekoder, men hos meg fungerer det ypperlig.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Fantastisk skrevet jompapa
Ja Wiiu er mitt nye fjernkontrol fungere som et drøm med Samsung tver

@Remote. Kunne ikke ha våre mer enig
You name it, i game it!
  • 0
Herlig å høre at du liker Wii U så godt. Selv venter jeg på konsollen før helga eller begynnelsen av neste uke

Tusen hjertelig takk for god blogg og at du delte dine opplevelser med oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Tusen takk Bernt, Jeg krysser fingrene for at du får din WiiU så fort som mulig
Jeg kan lover deg du kommer til å bli kjempe fornøyd!
You name it, i game it!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!