Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Du har sikkert fått med deg at jeg gleder meg stort til Metro: Last Light. I dag fikk jeg vite at man faktisk kan laste ned Metro 2033 gratis om man enten liker facebooksiden til førstnevnte - Lik denne siden og få lastet ned det fete Metro 2033.

Du må være kjapp, for når den 16. desember er passert, stenges nemlig vinduet og du får ikke lastet ned spillet gratis.

Slik beskriver utvikleren 4A Games Metro 2033:

I 2013 ble verden ødelagt av en apokalyptisk hendelse som utslettet nesten hele menneskeheten og gjorde jordoverflaten til en giftig ødemark. En håndfull overlevende gjemte seg i undergrunnen i Moskva, og den menneskelige sivilisasjonen gikk inn i en ny mørk tidsalder.

Året er 2033. Du er Artyom, født en av de siste dagene før katastrofen, men vokst opp i undergrunnen.Du har aldri vært utenfor stasjonen der du bor, men en skjebnesvanger hendelse fører til at du må dra til hjertet av undergrunnsnettet for å varsle restene av menneskeheten om en fryktelig fare som truer. Reisen fører deg fra de glemte katakombene under undergrunnsbanen til den nifse ødemarken på overflaten, der menneskehetens skjebne avhenger av dine handlinger.

Om du synes dette hørtes spennende ut så vet du hva du må gjøre for å få spillet gratis.

PS! Du må være kjapp, for dette gratisvinduet stenger i morgen 15. desember.

Hvem sier ikke nei takk til gratis spill, gjør du?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Når jeg trykker på linken kommer jeg bare til vanlige facebook. Og det skjer hver eneste gang jeg finner en link for dette.
  • 0
Driver og laster det ned nå ^^
  • 0
Facebook har blitt en større og større del av markedsføringen til alle slags næringer. Det er en ny vri å få gratis spill når man liker siden deres, men det er mulig vi vil få se mer av det i fremtiden.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nei takk. Det holder å lese boken for min del. Spillet ser veldig kjedelig ut.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg sier nei takk. Jeg har så mange spill jeg gjerne skulle ha spilt ferdig, men nye og gamle jeg har lyst på kommer hele tiden så jeg blir nesten aldri ferdig med de jeg har lagt smått fra meg.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Det er et godt spill. Alle som ikke har spilt det, burde virkelig gi det en sjanse.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Lasta det ned på tirsdag, men har ikke spilt så mye enda
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Elsker atmosfæren til Metro 2033. Et av de beste spillene jeg har spilt, og boken er også veldig god.

De som ikke har prøvd Metro 2033 burde absolutt prøve denne spillperlen.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Fant denne på fredag så har skaffet meg det! HAr venta på å få prøvd det, så passet meg perfekt at det ble gratis akkuratt nå
  • 0
Siterer remote:
Facebook har blitt en større og større del av markedsføringen til alle slags næringer. Det er en ny vri å få gratis spill når man liker siden deres, men det er mulig vi vil få se mer av det i fremtiden.

Det håper jeg også på og jeg sier ikke nei takk til gratis spill
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!