Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

BANG, BANG!

BLAAM!

KABLAAAAAAAAM!

Stallone: ghhrhrhkkkrkkr !

RATATATATATATATATA

RELOAAAAADING!

RATATATATATTATATATATA

SWAPPING WEAPONS!

PEW PEW PEW

Stallone: ghrrloogfg

BLAM BLAM BLAM

Chuck Norris : <insert Chuck Norris joke here>

WHOOOOOOOOSH BOOOOOOOM!

PEW PEW PEW

Schwarzenegger: I'll be back.

BANG BANG KABLAAAAM

Willis: You've been back enough. I'LL be back!

RATATATATTATATA

Schwarzenegger: My shoe is bigger than this car.

BANG BANG BANG

BOOOOOM

Stallone: glurrrgfrrrop

Everyone: hahahaha!

The End.



Med andre ord: FANFUCKINGTASTIC!
  • 0
Haha! Noen liker nok slike filmer, men de siste årene har jeg skydd dem som pesten. Jeg mislikte til og med Skyfall. Jeg brukte actionscenene til å tenke på alle plothullene og ulogiske valg i filmen. Hadde dødd av denne, da.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
The Expendables 2 er en av de morsomste opplevelsene jeg har hatt på kino i år. Vi var en enorm guttegjeng (og to jenter) som fikk en hel kinosal mer eller mindre for oss selv.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer remote:
Haha! Noen liker nok slike filmer, men de siste årene har jeg skydd dem som pesten. Jeg mislikte til og med Skyfall. Jeg brukte actionscenene til å tenke på alle plothullene og ulogiske valg i filmen. Hadde dødd av denne, da.


Jeg liker så klart dypere filmer også. Men av samme grunn som jeg digget Bulletstorm og Gears of War, digger jeg shoot ém up filmer: Ren og enkel underholdning

Siterer Kronoz:
The Expendables 2 er en av de morsomste opplevelsene jeg har hatt på kino i år. Vi var en enorm guttegjeng (og to jenter) som fikk en hel kinosal mer eller mindre for oss selv.


Nice!!
  • 0
Så eneren for første gang i dag, og jeg må si at toeren er helt klart bedre... i storyen
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Joeminator:
Så eneren for første gang i dag, og jeg må si at toeren er helt klart bedre... i storyen


Må nok si meg enig der. Ikke at man ser filmene for historiens del, hehe.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!