Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så langt ser det ut til og være en grei start på året 2013 og hva er vel bedre enn og starte året med ett Blogg innlegg om Mika,valpen min som 31.Januar fyller 1.år!

Hvordan jeg fikk lov til og ha Mika i leiligheten i borettslaget her hvor jeg bor og bilde av hvordan hun så ut da jeg valgte hun oss oppdretter kan du finne i blogginnlegget her:
http://www.gamereactor.no/blog/animorpher/35411/

Når jeg nå ser tilbake på hvor liten hun var da jeg først møtte hun og på bildet av hvordan hun ser ut nå så er det utrolig hvor mye hun har vokst men jeg er kjempeglad for at hun fikk beholde de mørke tegningene i ansiktet.

Som en blanding av Mops og Petit Brabancon syns jeg hun har fått det beste fra de begge med ansiktet og krøllhalen til Mopsen.
En krøllhale som retter seg ut når hun sover eller løper og leker veldig mye,he,he.

Mika er en stor hund i en liten kropp med mye personlighet og ett ansikt man bare må forelske seg i.
Lillebroren min som med resten av min familie med unntak av mine foreldre ikke visste at jeg skulle ha hund før 1.uke etter at jeg hadde hentet hun falt så for Mika at han også kjøpte seg en valp!
Hun heter Missi og er en Japansk Spisshund som er 2 måneder yngre enn min Mika.

Noen andre brukere her inne som har Husdyr? Og hva slags Dyr er det? :)
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Kjempefin hund du har
mah boi
  • 0
Åååååååå...så søøøt!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Takker,ja hun er Nydelig men dessverre ikke så veldig fotogen,hun er så nysgjerrig at når jeg tar frem kameraet så stopper hun det hun gjør og står og kikker på meg før hun skal bort og sjekke ut kameraet.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Å så søt
Har en dachshund selv, kalt Gustav.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hunder er koselige dyr. Vi har alltid hatt hund her hjemme, fuglehunder sådan.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Å så søt
Har en dachshund selv, kalt Gustav.


Gustav? Tidenes mest perfekte navn for en dachs

Jeg har en dachs med navn Mons!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Vokste opp med 2 Hunder og 1 Katt hjemme så er godt vant med dyr jeg også.
Begynte faktisk med Undulater,så ble det Katt men ble allergisk mot Undulatene og Katten fikk Foreldrene mine da jeg flyttet for 2.år siden,han lever enda.Så nå har jeg Hund og Akvarium m/Fisk.

Totalt har disse dyrene vært hjemmeboendes oss mine foreldre:
Hund,Katt,2.Marsvin + 2.unger,1.Tarantella,Undulater,1.Dvergpapegøye og 1.Ara Maracana papegøye.

Min søster var den som fikk 2.Marsvin,hunnen var gravid og hun fikk 2.unger,hun ga Tarantellaen til broren min i gave og tok den ofte med seg på bytur på skulderen(!) og Papegøyene fikk hun av en venn,før også de flyttet hjem til mine foreldre.

På det meste så var det 7.Dyr der hjemme,2.Hunder,1.Katt og 4.Marsvin.
Nå har de 2.Hunder og 2.Katter.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Jeg har en katt, det er bilde av han i albumet i krypinnet mitt.
mah boi
  • 0
Siterer A to the H:
Citerer The Cookiemonster:Å så søt
Har en dachshund selv, kalt Gustav.

Gustav? Tidenes mest perfekte navn for en dachs

Jeg har en dachs med navn Mons!

Haha, katten i huset heter Ludvig, så det er litt uvanlige dyrenavn her i huset.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har en hund i Bergen som er 8, snart 9 år, om jeg ikke husker feil. Mye styr med en hund, men de fleste mener vel at det er verdt det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har selv to hunder, en irsk setter og en boxer. Setteren har satt som mål å stikke av hver gang han aner muligheten, og en stakkars nabo nede i gaten har opplevd at han leker i hagen hennes mer enn én gang. Boxeren er snill og grei, men ganske aggressiv mot andre hunder, så hun må ofte gå i bånd mens setteren løper fritt. Det er liksom ikke så koselig når hun løper ned fremmede hunder.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Det er mange rare og unike dyrenavn ute og går ja,navnet Mika er fra Finland da Pappa er Finsk.
Var i tvil og jeg ville ha Hannbikkje eller Tispe men valget falt på Tispe da det er min første bikkje og bortsett fra løpetiden så har det vært ingen problemer.
(Som hun har hatt 2.ganger nå...)
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Nydelig hund og gratulerer med 1 års dagen til Mika

Selv har vi katter og håper på at vi snart får oss ørkenrotter, noe vi har hatt i flere år før de i fjor høst døde.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Veldig søt hun og gratulerer med 1 års dagen til Mika.

Selv har jeg ei katt.
  • 0
For en fantastisk søt hund. Jeg har alltid hatt lyst på en pug selv, men ingen i familien var enig om det var riktig type for oss. Vi har to hunder, begge av rasen West Highland White terrier. Han ene er en av de styggeste hundene jeg har sett. Han har vi kalt Hetfield, etter han i Metallica selvfølgelig. Den andre er den nydeligste hunden jeg har sett, helt fantastisk søt. Han heter Angus, etter Angus Young.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Takker igjen folkens,som Mamma sa til meg så er det alltid en sjanse for at den styggeste valpen blir den peneste som voksen og omvendt.
Mammas tidligere bikkje var nydelig som Valp,hun var en blanding og var hvit m/svarte flekker inkludert en "svart bleie" men når hun ble voksne så hun ut som om hun hadde fått ett fargespann slengt over seg...
Ørkenrotter har jeg sett før men har aldri hatt de,husker kusina mi hadde en hvit albino tamrotte av noe slag da jeg var mindre som gjemte seg under håret til folk.(Mamma kunne ikke fordra den p.g.a den lange halen.)

Jeg kikket på mange hunderaser før valget falt på Mika og hadde egentlig planlagt og kjøpe meg en Svart Mops men så kom jeg over disse blandingsvalpene og jeg var solgt.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Naaaaw, noe så skjønt.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Naaaaw, noe så skjønt.

Takker så mye!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Nå har Mika faktisk fått en stor gruppe "halvsøsken" som ligger ute for salg på Finn.no.Du søker bare på Mops på hunder til salgs så dukker de opp liggendes på ett rødt teppe og helt bedårende!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Flott hund. Selv har jeg katt, og selv om den stiller seg ganske likegyldig overfor oss eiere er det ganske fint. Mye mas med å komme seg inn og ut av huset da.
  • 0
Siterer Duckislate:
Flott hund. Selv har jeg katt, og selv om den stiller seg ganske likegyldig overfor oss eiere er det ganske fint. Mye mas med å komme seg inn og ut av huset da.

He,he,ja jeg husker det samme fra da jeg hadde katten min,Gråtass,boendes oss meg.Inn og ut,inn og ut.Det var enklere på sommeren da,jeg kunne bare åpne stuevinduet så hoppet han inn og ut som han selv ville.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!