Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dere som kjenner meg vet at jeg er en stor fan av Gigabyte og har vært det i mange år. Årsak er at jeg i de siste årene kun har hatt Gigabyte-produkter i min herlige gaming PC. Det finnes pr. i dag veldig mange produsenter av slikt utstyr og jeg har fra jeg begynte som PC gamer hatt mange forskjellige merker inn riggen min. Både Asus, Gainward, PNY, MSI, XFX, EVGA og selvsagt Gigabyte har fått en viktig plass i mine spillPC-er. I de fire siste årene har Gigabyte fått en stor plass i mitt gaminghjerte og det med meget gode produkter.

Å spille på PC er noe jeg liker best, selv om jeg også spiller en del på konsollene mine. Skal jeg ta et slag med f.eks. Battlefield 3 og det sammen med klanen min Trønderbataljonen og venneklanen Old Gents, så spiller jeg på PC-en. For å si det slik, så sliter jeg en god del med å bruke gamekontroller. Ser ut som en hodeløs høne som beveger seg i spillet med en gamepad i hånden. Nei, gi meg mus og tastatur og jeg skal klare å bite litt i fra meg.

En av de viktigste komponentene i en gamingPC er uten tvil skjermkortet og her har jeg vært veldig tro mot Gigabyte. I tillegg veldig fornøyd. Har faktisk aldri hatt noen problemer med skjermkortene fra Gigabyte og de har kjørt trofast uansett hvilke spill jeg har spilt og det med maks grafikk. Har aldri hatt driverproblemer heller og vet om flere skjermkortmerker som faktisk har slitt en del på dette området, men ikke mine Gigabytekort.

Det skjermkortet jeg har nå er et Gigabyte AMD Radeon HD 7970 med 3GB DDR5 RAM og det kicker skikkelig. Kjører alle spill med maks grafikk og som en grafikkhore jeg er, så kan jeg stoppe opp i spillene bare for å studere grafikken og detaljene. Her er kortet jeg for øyeblikket bruker og er veldig godt fornøyd med. Det spiser alle spillene mine rått og presenterer en grafikk man bare kan sikle over. Rett og slett rått og brutalt!

For tiden får jeg mange spørsmål fra personer som skal bygge seg nye gamingPC-er eller oppgradere til noe bedre. Da får jeg mange spørsmål i hva de skal velge av komponenter. Med den gode erfaringen jeg har med Gigabyte, så må jeg selvsagt anbefale dette merket.

Ønsker du å sjekke ut hva mer Gigabyte har å tilby, så se deres egen nettside!

Hvilket skjermkort har du i din gamingPC og er du tro mot et merke eller produsent eller spiller du ikke spill på PC?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har faktisk akkurat det samme grafikkortet i min gamingrigg som du har. Har hatt noen driver problemer med kortet når det kommer til streaming, men dette er i hovedsak AMD sin feil og ikke Gigabyte. Selve kortet derimot er jeg ganske fornøyd med. Spesielt med Windforce kjølingen som Gigabyte kort har å by på.

Sørger for at kortet holder seg kjølig uansett hvor mye jeg presser det.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har to stykk Sapphire Radeon HD 7950 3 GB jeg, og ikke verst de heller!
  • 0
Har ikke mye peiling på dette så jeg tar rett og slett imot anbefalingen fra han som jeg kjøpte PCen av,en veldig hyggelig fyr som vet nøyaktig hva han skal putte i PCen når jeg sier hva jeg vil bruke den til og har ikke hatt noen problemer med grafikken på mine spill til nå.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
inb4 fantomena kommenterer GTX 690.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Har alltid holdt meg til Nvidia som har ligget i front ganske så lenge nå.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har et Nividia Geforce GTX 670M ( 3GB ), som jeg er ganske fornøyd med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skal bygge min første gaming-pc om et par dager. Har kjøpt et Sapphire 7970 Ghz Edition Vapor-X 3 GB.

Hvordan ser resten av maskinen din ut, Bernt?
  • 0
Jeg har en Nvidia GeForce GTX 680 2GB i min
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer The Heretic:
inb4 fantomena kommenterer GTX 690.

• 0
Sweet kort, man! Det kommer nok til å holde et par år fremover.

Selv har jeg et Zotac GTX 570 i min maskin, har hatt det kortet siden jeg bygde den sommeren 2011. Men jeg tror jeg skal oppgradere enten når neste eller neste-neste generasjon kommer. Er verken tro til et merke eller produsent, siden jeg alltid skaffer det beste som er innenfor budsjettet. Lener meg litt mot Nvidia tho, siden jeg syntes Physx er veldig kult å ha.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Skjermkortet mitt er ikke akkurat det sterkeste, og spesielt prosessoren begynner å bli ganske utdatert. Kjører forstatt mange av de nyeste spilla da, inkludert Battlefield 3 og Far Cry 3.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!